Η Hotelbeds ανακοίνωσε την έναρξη μιας παγκόσμιας καμπάνιας «Black Friday». Αυτή η καμπάνια θα προσφέρει αποκλειστικές εκπτώσεις έως και 60% για αφίξεις έως το τέλος του 2021 και θα περιλαμβάνει ευέλικτες τιμές για να παρέχει στους ταξιδιώτες πλήρη ηρεμία.

Οι αποκλειστικές τιμές θα διανεμηθούν στα δύο κύρια κανάλια της Hotelbeds: το κανάλι διανομής χονδρικής που λειτουργεί με την επωνυμία «Hotelbeds» και το κανάλι λιανικής, Bedsonline, που απευθύνεται αποκλειστικά σε ταξιδιωτικούς πράκτορες λιανικής.

Η Hotelbeds έχει εργαστεί σκληρά για να εγγραφεί σε ξενοδοχεία για να συμμετάσχει στην εκστρατεία, με περισσότερα από 6.000 ξενοδοχεία να συμμετέχουν στην προσφορά, συμπεριλαμβανομένων των Hilton, Accor, Hyatt, Marriott, Oyo, Hilton, Best Western, Four Seasons, Barcelo, Melia, Be Live, IHG, Carlton, Radisson και Wyndham, μεταξύ άλλων.

Φέτος, η εκστρατεία «Black Friday» της Hotelbeds εκτείνεται από την Αμερική στην Ευρώπη, καθώς και τη Μέση Ανατολή και την Ασία-Ειρηνικό με το ακόλουθο σχέδιο:

Στην Αμερική, η εκστρατεία θα καλύψει από τις 9 Νοεμβρίου έως την 1η Δεκεμβρίου.

Στο Μεξικό, η εκστρατεία θα είναι γνωστή ως «Buen Fin» ή «Buena Semana», αλλά καλύπτει την ίδια περίοδο κράτησης με την υπόλοιπη Αμερική.

Στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ασία-Ειρηνικό, η εκστρατεία θα ξεκινήσει στις 23 Νοεμβρίου και θα διαρκέσει έως τις 6 Δεκεμβρίου.

Στην Κίνα, τη Μαλαισία και τη Σιγκαπούρη, η εκστρατεία θα είναι από τις 4 έως τις 18 Νοεμβρίου και θα προωθηθεί ως εκστρατεία «Ημέρα του Ενιαίου».