Σε συμφωνία για εξαγορά της Standard International προχώρησε η Hyatt Hotels έναντι τα 335 εκατ. δολ., η οποία αναμένεται να αυξήσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των brands lifestyle καταλυμάτων της.
Η Hyatt θα καταβάλει ένα βασικό τίμημα 150 εκατομμυρίων δολαρίων, αποκτώντας εμπορικά σήματα που περιλαμβάνουν τα Standard, Bunkhouse Hotels και Peri Hotels. Η εξαγορά, η οποία δεν περιλαμβάνει κανένα ξενοδοχειακό ακίνητο, περιλαμβάνει ωστόσο 21 ακίνητα σε μέρη όπως η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και η Μπανγκόκ.
Περιλαμβάνει επίσης μια σειρά από περισσότερα από 30 νέα έργα, με τη Hyatt να καταβάλει έως και 185 εκατομμύρια δολάρια επιπλέον με την πάροδο του χρόνου.
Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Hoplamazian δήλωσε ότι η Standard προσέλκυσε την Hyatt επειδή τα ξενοδοχεία της λειτουργούν ως κοινωνικοί προορισμοί, με εστιατόρια και νυχτερινή ζωή που απευθύνονται σε παραθεριστές, επαγγελματίες ταξιδιώτες και επενδυτές ακινήτων.
Παράλληλα με την απόκτηση της νέας μάρκας, η Hyatt δημιουργεί έναν νέο όμιλο lifestyle καταλυμάτων εντός της εταιρείας, του οποίου θα ηγείται ο Amar Lalvani, εκτελεστικός πρόεδρος της Standard International.