Από το άνοιγμα του Riu Plaza Berlin στις 25 Μαΐου, έως τις 31 Αυγούστου, η RIU Hotels & Resorts έχει παράσχει 22.138 ώρες εκπαίδευσης στο προσωπικό της για την πρόληψη της λοίμωξης από COVID-19, μέσω ενός διαδικτυακού εκπαιδευτικού συστήματος.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει διαδικτυακά σεμινάρια που συμπληρώνονται με πρόσωπο με πρόσωπο εκπαίδευση σχετικά με την πρακτική εφαρμογή και τη διαχείριση κρίσεων, καθώς και έλεγχο της εφαρμογής σε όλα τα ξενοδοχεία.

Ο στόχος αυτής της εκπαίδευσης, και μάλιστα του ίδιου του τμήματος, είναι να παρέχει στην εταιρεία τα καλύτερα δυνατά εργαλεία και να διασφαλίζει την αποτελεσματικότητά της σε μια παγκόσμια στρατηγική επικεντρωμένη στην ασφάλεια του προσωπικού και των πελατών.

Κατά τη διάρκεια των μηνών κατά τους οποίους οι τουριστικές επιχειρήσεις της RIU ήταν σε αναμονή, η εταιρεία ξεκίνησε μια διαδικτυακή πύλη εκπαίδευσης σε χρόνο ρεκόρ, επιτρέποντάς της να ξεκινήσει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη δημιουργία όσο το δυνατόν ασφαλέστερου περιβάλλοντος για τους πελάτες και το προσωπικό.

Ως αποτέλεσμα αυτής της πρώτης φάσης της ηλεκτρονικής μάθησης, το εργατικό δυναμικό της RIU έχει εφαρμόσει τα 17 πρωτόκολλα ασφαλείας στο Εγχειρίδιο RIU σε όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου: υποδοχή, καθαριότητα, τραπεζαρία, μπαρ, κουζίνα και τεχνικές υπηρεσίες, καθώς και άλλα.

Για να διασφαλιστεί η σωστή εφαρμογή αυτών των μέτρων, σε κάθε ανοιχτό ξενοδοχείο RIU σε όλο τον κόσμο, έχει δημιουργηθεί μια οργανωμένη δομή ρόλων, με επικεφαλής ένα μέλος της ομάδας διαχείρισης του ξενοδοχείου που έχει γενική ευθύνη για τη συμμόρφωση με τα πρωτόκολλα.

Μαζί με τον διευθυντή του προγράμματος, ένα άλλο βασικό πρόσωπο σε αυτήν την επιτόπια εκπαίδευση είναι ο εσωτερικός εκπαιδευτής που είναι υπεύθυνος για την προσαρμογή των μέτρων στις λειτουργίες του ξενοδοχείου και το καθοδηγητικό προσωπικό.

Όπως εξηγεί ο Pere Torrens , επικεφαλής του τμήματος εκπαίδευσης RIU Hotels,«Η εκπαίδευση είναι ευθύνη κάθε ατόμου που έχει μια ομάδα στην ευθύνη του. Είναι υπεύθυνες για τις ομάδες που γνωρίζουν πώς να κάνουν τις δουλειές τους. Για εμάς, η εκπαίδευση του προσωπικού είναι ένα από τα κύρια εργαλεία για την αλλαγή της εταιρείας και των ανθρώπων, και ένα σαφές παράδειγμα αυτού είναι η εφαρμογή των πρωτοκόλλων anti-COVID. ”

Εκτός από τα διαδικτυακά σεμινάρια και την προσωπική εκπαίδευση, ξεκίνησε επίσης μια σειρά βασικών εργαλείων για την παρακολούθηση, το συντονισμό και την επικοινωνία με την επιχειρησιακή ομάδα στα ξενοδοχεία μέσω της πύλης εκπαίδευσης ξενοδοχείων RIU.

Χάρη σε αυτό το εργαλείο, η RIU δημιούργησε μια εκπαιδευτική κοινότητα όπου διευθυντές και εκπαιδευτές μπορούν να υποβάλουν ερωτήσεις στους ειδικούς και να συνεισφέρουν σχόλια ή σημεία βελτίωσης με βάση την εμπειρία τους καθώς εφαρμόζουν τα μέτρα.

Ο σκοπός είναι να διατηρηθεί αυτή η συνεχής ροή επικοινωνίας και, πάνω απ ‘όλα, να προσαρμοστεί η εκπαίδευση και οι γνώσεις στις νέες συνθήκες και στους κανόνες, καθώς ενημερώνονται σε καθέναν από τους προορισμούς της εταιρείας.

Ένα παράδειγμα αυτού είναι ότι το προσωπικό στην Ισπανία αναπτύσσει την ευαισθητοποίησή του, μέσω προσωπικών συνομιλιών, προκειμένου να επεκτείνει την εφαρμογή των μέτρων πρόληψης και υγιεινής που έχουν μάθει στο RIU στην ιδιωτική και κοινωνική τους ζωή, όπως έχει διαπίστωσε ότι αυτή είναι μια περιοχή κινδύνου με μεγάλες δυνατότητες βελτίωσης. Αυτή η εμπειρία θα μεταφερθεί σύντομα και στο Μεξικό.

Ταυτόχρονα, ο σύμβουλος Preverisk πραγματοποιεί επισκέψεις σε κάθε ξενοδοχείο δύο εβδομάδες μετά το άνοιγμά του. Η βάση για αυτόν τον εξωτερικό έλεγχο είναι μια λίστα επαλήθευσης που βοηθά στην ανίχνευση πιθανών σφαλμάτων, προκειμένου η ομάδα του ξενοδοχείου να είναι σε θέση να τα διορθώσει το συντομότερο δυνατό και να εφαρμόσει τις αλλαγές στις σχετικές περιοχές.

Τέλος, πραγματοποιείται μια δεύτερη και τρίτη επίσκεψη για να διασφαλιστεί η συμμόρφωση και να διασφαλιστεί ότι τα πρωτόκολλα εφαρμόζονται σωστά.

Από τον Ιούνιο έως τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, συνολικά 60 ξενοδοχεία RIU έχουν αποκτήσει πιστοποίηση COVID-19 Hygiene Response.