Τα τελευταία αποτελέσματα της έρευνας Sabre αποκάλυψαν πολλές βασικές ταξιδιωτικές τάσεις που αλλάζουν πραγματικά το παιχνίδι στον κλάδο.

Υπάρχει αισιοδοξία στον κλάδο καθώς περισσότερες χώρες χαλαρώνουν τους περιορισμούς τους και περισσότεροι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση για το πρώτο τους ταξίδι μετά από χρόνια.

Η Sabre διεξήγαγε πρόσφατα τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές έρευνες με αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικούς πράκτορες σε όλο τον κόσμο. Η συλλογή πληροφοριών από περισσότερους από 500 ερωτηθέντες, σε 8 γλώσσες και 20 χώρες παρείχε μια ισχυρή άποψη για την κατάσταση του ταξιδιού.

Ακολουθούν οι πέντε βασικές ταξιδιωτικές τάσεις από την τελευταία έρευνα της που πρέπει να προσέξει και να αξιοποιήσει η ταξιδιωτική βιομηχανία.

Ταξίδι εκδίκησης

Υπάρχει μια περιορισμένη ζήτηση για ταξίδια μετά την πανδημία και περισσότεροι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να ξεκινήσουν ένα ταξίδι. Η άνοδος των ταξιδιών ονομάζεται «ταξίδι εκδίκησης», επίσης γνωστή ως αντίδραση των καταναλωτών όταν χαλαρώσουν οι περιορισμοί, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η τιμή. Υπάρχει μια αυξανόμενη ζήτηση στα ταξίδια εσωτερικού, ακολουθούμενη από αύξηση των διεθνών ταξιδιών.

Σύμφωνα με μια ταξιδιωτική έρευνα του 2022 από την American Express, το 86% των ερωτηθέντων αναμένει να ξοδέψει περισσότερα ή τα ίδια σε ταξίδια το 2022 σε σύγκριση με ένα τυπικό έτος πριν από την πανδημία. Ομοίως, η πλειονότητα των αεροπορικών εταιρειών (69%) και των ταξιδιωτικών πρακτόρων (66%) των ερωτηθέντων στην έρευνα Sabre πιστεύουν ότι οι άνθρωποι θα ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια στο μέλλον.

Οι ταξιδιώτες χρειάζονται ταξιδιωτικούς πράκτορες

Λόγω των ασταθών ταξιδιωτικών περιορισμών, οι ταξιδιώτες είναι επιφυλακτικοί να πάνε ταξίδι. Έτσι, είναι πρόθυμοι να ζητήσουν τη βοήθεια ταξιδιωτικών πρακτόρων. Αυτές οι αβεβαιότητες δημιουργούν ευκαιρίες για τις εταιρείες να προσφέρουν ευέλικτες υπηρεσίες καθώς και υποστήριξη στην πλοήγηση στις ταξιδιωτικές απαιτήσεις.

Το 81% των ερωτηθέντων είπε ότι τα οργανωμένα ταξίδια μέσω τουριστικών πρακτόρων/ταξιδιωτικών πρακτόρων γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Καθώς ο κλάδος συνεχίζει να ανακάμπτει, θα ωφεληθούν οι εταιρείες που μπορούν να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη με τους πελάτες παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες και υποστήριξη στη διαδικασία λήψης αποφάσεων και όχι μόνο.

 

Ζήτηση για φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές ταξιδιού

Πιθανώς λόγω της πρόσφατης πανδημίας, οι ταξιδιώτες κλίνουν τώρα προς πιο φιλικές προς το περιβάλλον ταξιδιωτικές επιλογές. Περισσότεροι καταναλωτές ζητούν πληροφορίες σχετικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και πώς να τις αντισταθμίσουν για να κάνουν τα ταξίδια τους πιο βιώσιμα.

Καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία συνεχίζει να ανακάμπτει, είναι μια σημαντική ευκαιρία να δοθεί προτεραιότητα στο περιβάλλον και να μεταμορφωθεί η ταξιδιωτική βιομηχανία προς το καλύτερο. Η έρευνα Sabre αποκαλύπτει ότι το 87% των καταναλωτών λέει ότι τα βιώσιμα ταξίδια είναι κάπως σημαντικά ή πολύ σημαντικά για αυτούς και το 77% αναμένει από τους ταξιδιωτικούς προμηθευτές να παρέχουν πιο βιώσιμες προσφορές. Η πλειοψηφία των ταξιδιωτικών πρακτόρων (63%) και των αεροπορικών εταιρειών (54%) αναμένει ότι οι άνθρωποι θα ταξιδεύουν πιο βιώσιμα τα επόμενα χρόνια.

 

Τα επαγγελματικά ταξίδια

Τα επαγγελματικά ταξίδια αποκτούν νέα μορφή μετά την COVID. Οι εταιρικοί ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να επανασυνδεθούν με τους συναδέλφους τους. Έρευνα της SAP Concur έδειξε ότι το 96% από τους 3.850 εταιρικούς ταξιδιώτες σε 25 παγκόσμιες αγορές που αμφισβήτησαν είναι τώρα ενθουσιασμένοι που ταξιδεύουν για δουλειά, με το 80% να ανησυχεί ότι αν δεν αυξήσουν τον αριθμό των επαγγελματικών ταξιδιών, η επαγγελματική τους ζωή θα υποφέρει.

Τα ταξίδια αναψυχής είναι επίσης σε άνοδο, θολώνοντας τα όρια μεταξύ επαγγελματικών και ταξιδιών αναψυχής. Ωστόσο, απαιτούνται προσαρμοστικές πολιτικές, διαδικασίες και τεχνολογίες για να καλλιεργηθεί αυτή η ταξιδιωτική τάση.

 

Τεχνολογία και συνεργασία

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο κόσμος μετά την COVID-19 απαιτεί γρήγορη προσαρμοστικότητα. Η τεχνολογία και η συνεργασία θα είναι οι νέοι μοχλοί στην ταξιδιωτική βιομηχανία. Οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να επενδύσουν σε τεχνολογίες που αφαιρούν τα εμπόδια και τα σημεία συμφόρησης στη διαδικασία κράτησης για να παρέχουν μια βελτιστοποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης μέσω αυτοματοποίησης.

Τα ταξιδιωτικά γραφεία επικεντρώνονται κυρίως σε επενδύσεις σε τεχνολογία web/online, τεχνολογία PoS και συστήματα CRM, ενώ οι αεροπορικές εταιρείες επικεντρώνονται σε επενδύσεις σε δυνατότητες όπως η αυτοεξυπηρέτηση, τα ταξίδια χωρίς αφή, τα βιομετρικά στοιχεία και η τεχνητή νοημοσύνη. Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της έρευνας Sabre, πολλές αεροπορικές εταιρείες επικεντρώνονται σε επενδύσεις γύρω από το πρότυπο New Distribution Capability (NDC), καθώς αναμένουν ότι αυτό θα τους βοηθήσει να προσφέρουν δυναμικό και εξατομικευμένο περιεχόμενο (41%), καθώς και αυξημένα έσοδα (36%) , ιδίως από πωλήσεις premium και βοηθητικές. Και τα δύο μέρη αναγνωρίζουν τη διακλαδική συνεργασία ως σημαντική για τη διαχείριση του ταχέως εξελισσόμενου περιβάλλοντος.