Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η λιανική πώληση κάνει θραύση στην ταξιδιωτική βιομηχανία εδώ και αρκετά χρόνια. Από το 2019, η Sabre αναπτύσσει τεχνολογία για να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να πωλούν βοηθητικές υπηρεσίες και εμπειρίες εντός των πλατφορμών κρατήσεων τους.

Στόχος είναι να αυξήσουν τα έσοδα πέρα από το δωμάτιο, αξιοποιώντας ουσιαστικά οτιδήποτε θα ήθελαν να πουλήσουν.

Τώρα η εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες μέσω της εξαγοράς την περασμένη εβδομάδα της Techsembly.

Η Techsembly, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο με γραφεία στη Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ, έχει μια αυξανόμενη πελατειακή βάση, με μια ισχυρή παρουσία στο τμήμα luxury ξενοδοχείων.
Παρέχει μια αυτοματοποιημένη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου που μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ξενοδοχεία για να πωλούν εμπειρίες εντός και εκτός της ιδιοκτησίας και άλλα πρόσθετα σε μια κεντρική πλατφόρμα.

«Η συμφωνία της Saber με την Techsembly επιβεβαιώνει τη θέση μας ως κορυφαίας παγκόσμιας πλατφόρμας εμπορίου και διανομής ξενοδοχείων στον κλάδο της φιλοξενίας, δήλωσε ο Scott Wilson, πρόεδρος της Saber Hospitality.

Αυτή η εξαγορά όχι μόνο θα επιταχύνει τον οδικό χάρτη προϊόντων μας μέσω της αγοράς και των δυνατοτήτων δωροκαρτών της Techsembly, αλλά μας δίνει επίσης τη δυνατότητα να προσφέρουμε την πιο ισχυρή και αποτελεσματική σειρά ολοκληρωμένων λύσεων λιανικής.
Αυτές έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις οικονομικής λιανικής των σημερινών σύγχρονων ξενοδόχων».

Σήμερα, το SynXis Retail Studio της Saber Hospitality δίνει τη δυνατότητα ξενοδόχους να πωλούν απεριόριστο αριθμό προϊόντων και υπηρεσίες με κρατήσεις δωματίων.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα περισσότερες αλλαγές από το δωμάτιο, να διαφοροποιήσουν περαιτέρω την επωνυμία τους και να αυξήσουν την ικανοποίηση των επισκεπτών.

Συνδυάζοντας και ενσωματώνοντας την αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου και τις δυνατότητες δωροκάρτας της Techsembly με το SynXis Retail Studio, η Saber θα δημιουργήσει έναν ενιαίο προορισμό. Θα προσφέρει απεριόριστο αριθμό τύπων προϊόντων σε όλα τα στάδια του ταξιδιού των επισκεπτών, αντικαθιστώντας την ανάγκη των ξενοδόχων να διαχειρίζονται πολλαπλούς πελάτες. Παράλληλα θα παρέχουν μια απρόσκοπτη εμπειρία επισκεπτών  ενισχύοντας τα έσοδα σε ξενοδοχεία.

Η μακροπρόθεσμη στρατηγική της Sabre Hospitality είναι να μετατραπεί στην κορυφαία παγκόσμια πλατφόρμα εμπορίου και διανομής ξενοδοχείων.
Αυτό, αποτελεί κρίσιμη συνιστώσα του στόχου της Sabre να γίνει η κορυφαία παγκόσμια τεχνολογική πλατφόρμα στα ταξίδια.