Σύνταξη: tourismtoday.gr
Το Tripadvisor ολοκλήρωσε το 2020 με τα έσοδα του να μειώνονται κατά 61% σε 604 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019.
Αλλά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Στίβ Κόφερ λέει ότι η εταιρεία εισέρχεται στο 2021 «με αισιοδοξία».
Σε μεγάλο βαθμό καθοδηγούμενη από τη δυνατότητα να αναπτύξει μια επαναλαμβανόμενη ροή εσόδων, μέσω της νέας της συνδρομητικής υπηρεσίας Tripadvisor Plus.
Αναφέροντας τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2020 και ολόκληρο το έτος, ο Στίβ Κόφερ αναφέρει ότι η εταιρεία «έχει κάνει βήματα για να βγει από την πανδημία ακόμη πιο ισχυρή».
Όπως τόνισε «το 2021 και τα επόμενα χρόνια, θα παραμείνουμε επικεντρωμένοι στην οικοδόμηση άμεσων, ανθεκτικών πελατειακών σχέσεων, που θα μας επιτρέψουν να μετατρέψουμε αποτελεσματικότερα την επιρροή του Tripadvisor σε έσοδα».
Αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο
Τα έσοδα της Tripadvisor ήταν 116 εκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο του 2020, μειωμένα κατά 65% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Για το έτος, οι ζημίες κατανεμήθηκαν περίπου ομοιόμορφα μεταξύ των τριών επιχειρηματικών μονάδων της εταιρείας – που ορίζονται ως ξενοδοχεία, μέσα, εμπειρίες, φαγητό κ.ά.
Η προσαρμοσμένη απώλεια EBITDA ήταν 33 εκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο. Και 51 εκατομμύρια δολάρια για ολόκληρο το έτος, σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2019 για 92 εκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο και 438 εκατομμύρια δολάρια για ολόκληρο το έτος.
Οι μηνιαίοι μοναδικοί χρήστες
Οι μηνιαίοι μοναδικοί χρήστες του ιστότοπου το τέταρτο τρίμηνο ανήλθαν -σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους- σε:
- 68% τον Οκτώβριο.
- 58% τον Νοέμβριο.
- 59% τον Δεκέμβριο.
Πολύ πάνω από το επίπεδο του Απριλίου του 33% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο.
Συνετή πειθαρχία κόστους, το 2021
«Το 2020, περάσαμε με επιτυχία την πιο δύσκολη περίοδο που αντιμετώπισε ποτέ η βιομηχανία και η επιχείρηση μας, λέει ο Έρντ Τσίνεσεν, επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών της Tripadvisor.
Οι συντονισμένες ενέργειες μας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, έχουν εξασφαλίσει την ισχυρή οικονομική μας θέση μπροστά από μια ποικιλία σεναρίων ανάκαμψης.
Το 2021, θα συνεχίσουμε να οδηγούμε την επιχείρηση μας με συνετή πειθαρχία κόστους.
Εξισορροπώντας τις εξοικονομήσεις με στοχευμένες επενδύσεις σε μακροπρόθεσμες στρατηγικές πρωτοβουλίες ανάπτυξης».
Δύο από αυτές τις πρωτοβουλίες είναι το Tripadvisor Plus, το προϊόν συνδρομής 99 δολάρια ανά έτος και το Reco, μια αγορά για σχεδιαστές ταξιδιών. Και οι δύο ξεκίνησαν το 2020.