Το βλέμμα στραμμένο στους millennials έχει η TUI, ο κορυφαίος τουριστικός όμιλος της Ευρώπης. Με σκοπό την καλύτερη προσέγγισή τους εκμεταλλεύεται τις νέες τεχνολογίες όπως το blockchain ενώ παράλληλα εφαρμόζει επικοινωνιακές στρατηγικές για κινητά καθώς και πωλήσεις μέσω διαφόρων διαδικτυακών καναλιών.
Σε μια ευρεία παρουσίαση σε ένα ακροατήριο με κορυφαίους διευθυντές της βιομηχανίας ταξιδιών στο πλαίσιο του Fvw Kongress στην Κολωνία , ο κ. Joussen υπογράμμισε νέες σημαντικές τάσεις στον τουρισμό και εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο η TUI σκοπεύει να ανταποκριθεί σε αυτές καθώς και το πώς οι νέες τεχνολογίες θα μπορούσαν να υποστηρίξουν αυτές τις τάσεις.
Οι νέες τεχνολογίες, όπως το blockchain, το cloud computing και η τεχνητή νοημοσύνη, οδηγούν σε σημαντικές αλλαγές στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, ανέφερε. Ο επικεφαλής της TUI τόνισε ειδικότερα τις δυνατότητες της τεχνολογίας blockchain, την οποία περιέγραψε ως “το επόμενο διαδίκτυο”, για δραστηριότητες όπως διαχείριση ξενοδοχείων και χωρητικότητας αεροσκαφών.
Ο κ. Joussen αποκάλυψε ότι η TUI έχει αρχίσει να δημιουργεί ένα «ιδιωτικό» σύστημα blockchain, το οποίο θα μπορούσε να «ανοίξει» στο μέλλον επιχειρηματικές συνεργασίες, όπως για παράδειγμα με τα ξενοδοχεία με σκοπό την εισαγωγή της δυναμικότητάς τους απευθείας στο σύστημα.
Όσον αφορά στις τάσεις των πελατών και της αγοράς, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου TUI εξήγησε ότι η νέα γενιά των millennials είναι πολύ διαφορετική από τους γονείς και τους παππούδες τους. “Θέλουν εμπειρίες. Οι millennials είναι η γενιά που βιώνει και συλλέγει εμπειρίες», είπε.
Για την TUI, αυτό σήμαινε η απομάκρυνσή της από το κομμάτι των απλών πωλήσεων προς μια ισχυρότερη μάρκα με ένα ευρύ φάσμα παρεχομένων προϊόντων.
Στη Γερμανία, όπου τα ταξιδιωτικά γραφεία συνεχίζουν να διαδραματίζουν κυρίαρχο ρόλο πωλήσεων, η TUI πρέπει να έχει μια πολυκαναλική στρατηγική, τόνισε.