Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο Όμιλος TUI σχεδιάζει να επεκτείνει το εμπορικό σήμα του ξενοδοχείου TUI Blue σε περισσότερα από 300 ακίνητα στη νοτιοανατολική Ασία, την Κίνα, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή.

Επί του παρόντος, η μάρκα διαθέτει 91 ακίνητα, κυρίως στην Ευρώπη, αλλά και στην Τυνησία, την Αίγυπτο, το Μαρόκο, την Τανζανία, τη Δομινικανή Δημοκρατία, την Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, το Μεξικό και τις Μαλδίβες.

Η θυγατρική του ξενοδοχείου στοχεύει να αναπτυχθεί με συμβάσεις διαχείρισης και franchise και έχει δημιουργήσει νέα γραφεία ανάπτυξης στο Ντουμπάι και το Χονγκ Κονγκ.
Ήδη έχει υπογράψει συμβόλαια για τα πρώτα ξενοδοχεία TUI Blue στην Κίνα.

«Το νέο μοντέλο διαχείρισης και franchise της TUI Blue επιτρέπει στους μελλοντικούς συνεργάτες μας να επωφεληθούν από αυτό και να προσφέρουν στους επισκέπτες μοναδικές εμπειρίες διακοπών, τονίζει ο Erik Friemuth, διευθύνων σύμβουλος της TUI Hotels & Resorts.

Στοχεύουμε να γίνουμε η κορυφαία μάρκα ξενοδοχείων αναψυχής με περισσότερα από 300 ξενοδοχεία παγκοσμίως».

Τα ξενοδοχεία TUI Blue καλωσορίζουν περίπου 27 εκατομμύρια παραθεριστές το χρόνο. Και προσφέρουν το Blue App, έναν βοηθό ψηφιακών υπηρεσιών που είναι διαθέσιμος πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι.