Οι Βρετανοί ταξιδιώτες, περιμένουν από τις επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας να ασχοληθούν με τουλάχιστον έναν από τους τέσσερις βασικούς τομείς της βιωσιμότητας.
Αυτό αποκαλύπτει μεταξύ άλλων η 6η μελέτη της UKHospitality “CGA Future Shock Report”, που δημοσιεύθηκε σήμερα.
Ήδη, ο κλάδος φιλοξενίας του Ηνωμένου Βασιλείου εργάζεται σκληρά για την προώθηση της βιωσιμότητας, αλλά υπάρχει περιθώριο βελτίωσης εάν επιθυμεί να συνεχίσει να πρωτοστατεί, σύμφωνα με την έκθεση.
Η μελέτη επικεντρώνεται στη βιωσιμότητα της φιλοξενίας, επισημαίνοντας τις εργασίες που πραγματοποιούνται σήμερα από τις επιχειρήσεις για την προώθηση της βιωσιμότητας. Και εξετάζει που ο τομέας πρέπει να εντατικοποιήσει τις προσπάθειες του για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση των πελατών προβλέποντας παράλληλα και τις τάσεις του μέλλοντος.

Οι τέσσερις βασικοί τομείς της βιωσιμότητας

  • Τρόφιμα και ποτά με ηθική προέλευση. Αυτά περιλαμβάνουν εποχιακά, τοπικά και αρκετά εισηγμένα προϊόντα.
  • Φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες.
  • Μειωμένο αποτύπωμα άνθρακα.
  • Δωρεά σε κοινωνικές, ηθικές ή “πράσινες” πρωτοβουλίες.

“Η αειφορία είναι αναμφισβήτητα το βασικό θέμα της εποχής μας. Και θα γίνει ακόμα πιο σημαντικό θέμα για την φιλοξενία, δηλώνει η Kate Nicholls, διευθύνουσα σύμβουλος στο UKHospitality.
Ο κλάδος θα πρέπει να εντείνει τις προσπάθειες του για την προώθηση της βιωσιμότητας. Κι αυτή η επείγουσα ανάγκη αναδεικνύεται από την μελέτη μας”.

Ενδιαφέρονται, αλλά δεν πληρώνουν

Παρά το αυξανόμενο ενδιαφέρον των ταξιδιωτών για τη βιωσιμότητα, δεν είναι όλοι πρόθυμοι να πληρώσουν γι’ αυτήν. Τα απόβλητα τροφίμων αναγνωρίζονται επίσης ως προτεραιότητα μεταξύ των ηγετών της βιομηχανίας καθώς και τη σημασία της τεχνολογίας για την αντιμετώπιση του προβλήματος.