Η «Singles Day» ή η 11/11, είναι η μεγαλύτερη ημέρα αγορών του έτους, καθώς οι Κινέζοι «παίκτες» του ηλεκτρονικού εμπορίου με επικεφαλής την Alibaba προσφέρουν τεράστιες εκπτώσεις σε όλα, από τα ηλεκτρονικά μέχρι τα αυτοκίνητα.
Η «Singles Day» πραγματοποιείται στις 11 Νοεμβρίου κάθε χρόνο και ξεκίνησε τη δεκαετία του 1990 από τους φοιτητές που γιόρταζαν το γεγονός ότι είναι ελεύθεροι σε αντιδιαστολή με την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στα πανεπιστήμια.
Το 2009, η Alibaba ξεκίνησε το πρώτο shopping event εκείνη την ημέρα, προσφέροντας μεγάλες εκπτώσεις στην πλατφόρμα αγορών της «Tmall». Εκείνο το έτος, η αξία των αγαθών που πωλήθηκαν μέσω των πλατφορμών της Alibaba έφτασε τα 7,8 εκατομμύρια δολάρια.
Πέρυσι, ο αριθμός αυτός ήταν πάνω από 30 δισεκατομμύρια δολάρια – ένα νέο ρεκόρ για τον κινεζικό τεχνολογικό γίγαντα.
Για να συνεχίσει να αναπτύσσεται, στο πλαίσιο του συνεχιζόμενου εμπορικού πολέμου μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, την επιβράδυνση της κινεζικής ανάπτυξης και τον αυξημένο ανταγωνισμό, η Alibaba επεκτείνει τις προσφορές της σε νέες κατηγορίες προϊόντων και εμπειρίες.
Η Alibaba ξεκινά συνήθως την «Singles Day» με ένα gala που τελειώνει λίγο πριν τα μεσάνυχτα στις 11 Νοεμβρίου.
Το gala, το οποίο μεταδίδεται μέσω διαδικτύου, προβάλλει συχνά μερικά από τα εμπορικά σήματα που θα προσφέρονται και προτρέπει τους χρήστες να ξεκινήσουν τις προπαραγγελίες.
Το live streaming έχει γίνει ένα μεγάλο μέρος της εμπειρίας των αγορών στις κινεζικές ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου. Συχνά οι σε απευθείας σύνδεση προσωπικότητες μιλούν στους οπαδούς τους για προϊόντα.
Μέσα από το livestream, θα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς των προϊόντων. Οι πλατφόρμες τηςAlibaba Taobao και Tmall έχουν αυτό το χαρακτηριστικό. Την Τετάρτη, η Kim Kardashian έκανε μια ζωντανή μετάδοση ανακοινώνοντας ότι η μάρκα αρωμάτων της, KKW, θα είναι διαθέσιμη προς πώληση στην Tmall.
Η Alibaba είπε ότι 1 εκατομμύριο νέα προϊόντα θα είναι σε προσφορά κατά τη διάρκεια του «Singles Day». Κατά τα τελευταία έτη, οι κατηγορίες των διαθέσιμων στοιχείων έχουν επεκταθεί.
Οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν αυτοκίνητα, για παράδειγμα. Μάλιστα, η Alibaba είπε ότι σε ένα από τα Livestream της Taobao, 55 αυτοκίνητα πωλήθηκαν σε μόλις 1 δευτερόλεπτο. Οι διεθνείς μάρκες αυτοκινήτων συμμετέχουν επίσης στη φετινή διοργάνωση Singles Day.