Ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα πάνω από 9,4 εκατ. επιβατών, όπως στοιχεία διαβατηρίου, ιστορικό ταξιδιών επιβατών, στοιχεία πιστωτικών καρτών, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και αριθμοί εθνικών δελτίων ταυτότητας, βρίσκονται στα χέρια εγκληματιών του διαδικτύου.

Η αεροπορική εταιρεία Cathay Pacific Airways -σημαίας του Χονγκ Κονγκ- αποκάλυψε την τεράστια παραβίαση και κλοπή προσωπικών δεδομένων από hacker περισσότερων από 9,4 εκατομμυρίων επιβατών της.

Σε επίσημη δήλωση, ο Rupert Hogg, Διευθύνων Σύμβουλος της Cathay Pacific, ζήτησε συγνώμη για την παραβίαση ασφάλειας, επισημαίνοντας παράλληλα ότι “δεν υπάρχουν επί του παρόντος στοιχεία που να δείχνουν ότι κάποιο από τα δεδομένα που διέρρευσαν είχε καταστρατηγηθεί με οποιονδήποτε τρόπο”.

Υπενθυμίζεται ότι παραβίαση δεδομένων επιβατών σημειώθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στην British Airways καθώς και στην εφαρμογή της Air Canada τον Αύγουστο.