Πελάτες της Booking.com χτύπησαν με ψευδή μηνύματα επί τω πλείστων σε WhatsApp, χάκερς. Τους προειδοποιούν για δήθεν παραβίαση ασφαλείας σε μια προσπάθεια να κλέψουν μετρητά. Τους ζητούν να αλλάξουν τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού τους κάνοντας κλικ σε σύνδεσμο που τους δίνεται στο μήνυμα κι έτσι οι hackers έχουν πλήρη πρόσβαση στις λεπτομέρειες κράτησης των πελατών. Στην συνέχεια με άλλο μήνυμα τους προειδοποιούν να πληρώσουν όλο το ποσό για την διαμονή τους με τα τραπεζικά τους στοιχεία.

Η Booking.com δήλωσε ότι τα συστήματά της δεν έχουν παραβιαστεί και οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου έχουν στοχεύσει μηνύματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” (phishing) από τα ξενοδοχεία που συνεργάζεται η πλατφόρμα σε ξεχωριστή πύλη καθώς και το ότι οι πελάτες θα αποζημιωθούν.

“Η ασφάλεια και η προστασία των δεδομένων των συνεργατών μας και των πελατών μας αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα στη Booking.com, τονίζει εκπρόσωπος της εταιρείας.

Εάν οι πελάτες μας δέχονται ερωτήσεις σχετικά με την κράτησή τους ή για να δηλώσουν απώλειες, μπορούν να επικοινωνήσουν με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.”