Δύσκολη για όλους και ειδικά για τους επαγγελματίες του τουρισμού που για ακόμη μία φορά μεσούσης της τουριστικής περιόδου καλούνται να διαχειριστούν τη μεγαλύτερη ίσως κρίση που έχει βιώσει ποτέ ο ελληνικός τουρισμός,επισημαίνει σε ανακοίνωση της η HAPCO.

Μαθημένοι από προκλήσεις, οι τουριστικοί φορείς από την πρώτη στιγμή και με μία φωνή ενημέρωσαν την Κυβέρνηση για τους άμεσους και έμμεσους κινδύνους των γεγονότων και προσπάθησαν να παράσχουν κάθε δυνατή βοήθεια και στήριξη στα μέλη τους.

Στο γενικότερο αυτό πλαίσιο δοκιμασίας που βιώνει ο ελληνικός λαός, οι επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς ξέρουμε πολύ καλά ότι πρέπει να προστατεύσουμε τους επισκέπτες της χώρας, είτε αυτοί έχουν έρθει για διακοπές, είτε για δουλειά. Τα προβλήματα της Ελλάδας τα γνωρίζουν καλά και αρκετοί από αυτούς παρόλα αυτά δείχνουν εμπιστοσύνη στη χώρα μας, συνεχίζοντας τη διαμονή τους και πραγματοποιώντας αγορές.

Χρέος όλων μας λοιπόν είναι να φροντίσουμε για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση τους, διατηρώντας το χαμόγελο και την αισιοδοξία, για τα οποία είναι γνωστά οι Έλληνες και όλοι μαζί με ψυχραιμία και λογική να δώσουμε για ακόμη μία φορά τη μάχη μας, σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο με απώτερο πάντα στόχο αφενός τη διαφύλαξη της εθνικής ενότητας και αφετέρου την προστασία της «τουριστικής» Ελλάδας,καταλήγει η ανακοίνωση.