Οι πράκτορες στο Hays Travel έχουν ενημερωθεί ότι το Facebook θα συνεχίσει να είναι ο βασικός μοχλός των κρατήσεων το 2025 και έχουν ενθαρρυνθεί να συμμετάσχουν στην κοινότητα των «micro-influencer».

Κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης σε διευθυντές λιανικής στο συνέδριο του πρακτορείου στην Τουρκία αυτή την εβδομάδα, η διευθύντρια μέσων κοινωνικής δικτύωσης Natalie Heatlie τόνισε ότι εκατομμύρια δυνητικοί πελάτες χρησιμοποιούν το Facebook κάθε μήνα.

«Καθώς συνεχίζουμε να εξελίσσουμε την κοινωνική μας στρατηγική, το Facebook θα παραμείνει στον πυρήνα των προσπαθειών μας», είπε, προτρέποντας τους πράκτορες να δημοσιεύουν «αυθεντικό» περιεχόμενο που μπορεί να οδηγήσει σε μετατροπές.

Τα βίντεο μπορεί να είναι ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό μέσο, ​​είπε, καθώς μπορούν να «προκαλέσουν συναισθήματα».

«Τι καλύτερος τρόπος να αναδείξεις την προσωπικότητά σου από ένα βίντεο», είπε. «Μεταφράστε αυτό το χαμόγελο στην οθόνη όπως θα κάνατε πρόσωπο με πρόσωπο».

Προέβλεψε ότι το βίντεο σύντομης μορφής θα είχε ένα υγιές μέλλον καθώς «το εύρος της προσοχής των χρηστών συρρικνώνεται».

Προβάλλοντας σχετικές τάσεις, είπε: «Το επόμενο έτος θα είναι όλα σχετικά με τους μικρο-influencers».

Ορίζοντας αυτή την ομάδα ως «άτομα με μικρό αλλά αφοσιωμένο κοινό», είπε ότι οι αναρτήσεις τους θα μπορούσαν να προσφέρουν ευκαιρίες για την εξασφάλιση πρόσθετων κρατήσεων.

«Σας προκαλώ να δείτε πόσους παράγοντες επιρροής μπορείτε να δημοσιεύσετε μετά την κράτηση», πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι οι ίδιοι οι πράκτορες θα μπορούσαν επίσης να αξιοποιήσουν την αναπτυσσόμενη κοινότητα.

«Εσείς και όλη η ομάδα σας και όλοι οι πελάτες σας είστε μικρο-influencers», είπε.

Το Facebook επισημάνθηκε ως ένα ισχυρό εργαλείο για να βοηθήσει την επιχείρηση να επιτύχει τις φιλοδοξίες της σχετικά με τα νούμερα κρατήσεων μεγάλων αποστάσεων.