H hellas online, ένας από τους ισχυρότερους παρόχους ολοκληρωμένων ευρυζωνικών υπηρεσιών στην Ελλάδα, διακρίθηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, με το βραβείο «Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών».  Ο θεσμός πραγματοποιήθηκε για 3η  φορά στη χώρα μας με πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), και με την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών.

Στη φετινή διοργάνωση  υποβλήθηκαν περισσότερες από 140 υποψηφιότητες σε δέκα διαφορετικές κατηγορίες που καλύπτουν όλα τα πεδία της εξυπηρέτησης πελατών από εταιρίες του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα που εξυπηρετούν πελάτες, ανεξαρτήτου κλάδου και μεγέθους.