Του Χάρη Ντιγριντάκη

Ο κύβος ερρίφθη! Hellenic Train είναι η νέα ονομασία της TΡΑΙΝΟΣΕ από χθες, με την νέα επιγραφή να έχει τοποθετηθεί στην είσοδο της εταιρείας στη Λεωφόρο Συγγρού.

Τα αποκαλυπτήρια του νέου ονόματος και του νέου λογότυπου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έγιναν παρουσία των Ιταλών διευθυντικών στελεχών της εταιρείας και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του Υπουργείου Οικονομικών της Ελλάδας και της Ιταλίας.

Η ειδική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σήμερα, στα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα, όπου παρουσιάσθηκε εκτός από το νέο όνομα και λογότυπο της εταιρείας, η στρατηγική και η πορεία της στον κλάδο των μεταφορών.

Η νέα εταιρική ταυτότητα αποσκοπεί, όπως αναφέρθηκε στην ανάδειξη της Hellenic Train S.A. σε έναν από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους παρόχους εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών, καθιστώντας την Ελλάδα γέφυρα μεταξύ Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής.

Στόχος είναι η πλήρης αναμόρφωση και ανάπτυξη του τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών, ο εκσυγχρονισμός του τροχαίου υλικού και η συνεχής αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ο Υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών της Ιταλίας, Daniele Franco, η Πρέσβης της Ιταλίας στην Ελλάδα, Patricia Falcinelli, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FS, Luigi Ferraris, o Διευθύνων Σύμβουλος της TRENITALIA, Luigi Corradi, ο Πρόεδρος της Hellenic Train S.A., καθηγητής Dario Lο Bosco, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Train S.A., Maurizio Capotorto, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας, καθώς και στελέχη της κυβέρνησης και του επιχειρηματικού κόσμου.

O Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών της Ιταλίας Enrico Giovannini απηύθυνε χαιρετισμό μέσω video.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης υπεγράφη μνημόνιο μεταξύ της Ferrovie dello Stato Italiane και του Ελληνικού Ινστιτούτου Μεταφορών με στόχο τη συνεργασία για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας, τις νέες «έξυπνες» τεχνολογίες, τις ψηφιακές μεθόδους για την ασφάλεια και συντήρηση των σιδηροδρόμων και την προώθηση των επιστημονικών μελετών της διατροπικής κινητικότητας και «ευφυών συστημάτων».