Hilton και Accor επικεντρώνονται στην απομακρυσμένη εργασία που εξακολουθεί να κυριαρχεί το 2021.

Η πλατφόρμα αναλύσεων αρχειοθέτησης της GlobalData διαπίστωσε ότι τα Hilton και Accor Hotels, είχαν περισσότερες αναφορές για «απομακρυσμένη εργασία» και σχετικές λέξεις-κλειδιά στις καταχωρίσεις της εταιρείας τους από άλλες αλυσίδες ξενοδοχείων.

Συγκεκριμένα, οι αναφορές της Hilton σχετικά με την «απομακρυσμένη εργασία» τριπλασιάστηκαν στις αρχειοθετήσεις της για το 2020 το 2019, ενώ οι συζητήσεις γύρω από αυτές τις βασικές λέξεις υπερδιπλασιάστηκαν την ίδια περίοδο για την Accor.

Σύμφωνα με το Κέντρο Πληροφοριών Ταξιδιών και Τουρισμού της GlobalData, τα ποσοστά πληρότητας σε πολυτελή ξενοδοχεία το 2020 μειώθηκαν σε περίπου 50% στην Κίνα και 53% στις ΗΠΑ.

Τα ποσοστά αναμένεται να φθάσουν τα επίπεδα του 2019 έως το 2023. Με την απομακρυσμένη εργασία να εξακολουθεί να κυριαρχεί το 2021, οι στρατηγικές της Hilton – που περιελάμβαναν προγράμματα για απομακρυσμένους εργαζόμενους παράλληλα με τη σύσφιξη των “ασφαλών” χώρων συσκέψεων – αποτελούν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.

Περίπου το 31% των καταναλωτών που ρωτήθηκαν από την GlobalData σημείωσαν ότι συνεχίζουν να εργάζονται από απόσταση.

Σε σύγκριση με άλλες αλυσίδες, η Hilton και η Accor φαίνεται να επικεντρώνονται περισσότερο σε λύσεις εξ αποστάσεως εργασίας.