Η Hilton προχωράει σε ένα νέο μοντέλο τιμολόγησης βασισμένο σε ένα προϊόν semi-flex που δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα ευελιξίας στην ακύρωση, αν θέλουν να πληρώσουν λίγο παραπάνω.
Με το νέο μοντέλο τιμολόγησης βασισμένο στους πελάτες καταργείται το πρόγραμμα Best Available Rates και με ένα νέο επιτόκιο που είναι λίγο υψηλότερο δημιουργείται το νέο προϊόν “semi-flex”, το οποίο επιτρέπει την αύξηση της προθεσμίας των δύο έως τριών ημερών πέραν της υφιστάμενης πολιτικής ακύρωσης της Hilton.
“Το νέο μοντέλο τιμολόγησης της Hilton, θα μειώσει τον αριθμό ακυρώσεων της τελευταίας στιγμής και θα μεγιστοποιήσει τον αριθμό των διαθέσιμων δωματίων”, δήλωσε ο Christopher Nassetta, διευθύνων σύμβουλος της Hilton Worldwide Holdings Inc.
Η νέα τιμολογιακή πολιτική θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα ακίνητα Hilton παγκοσμίως αυτό το καλοκαίρι.