Σύμφωνα με μια πρόσφατη παγκόσμια έρευνα που διεξήχθη από το Hilton και το Ipsos, οι ταξιδιώτες θα μειώσουν άλλους τομείς των προσωπικών τους δαπανών για να δώσουν προτεραιότητα στα ταξίδια αναψυχής το 2024, με την πλειονότητα των γενεών να αναφέρει ότι ο Νο. 1 λόγος για να ταξιδέψουν θα είναι η ξεκούραση και η επαναφόρτιση.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την τρίτη ετήσια έκθεση τάσεων της Hilton, με τίτλο «What Millennials, Gen Z, Gen X and Baby Boomers Tell Us About Travel in the Year Ahead», η οποία βασίστηκε σε έρευνα 10.000 ταξιδιωτών από 9 χώρες, βίντεο-ημερολόγια 60 Αμερικανών ταξιδιωτών και συνεντεύξεις με δεκάδες ειδικούς ταξιδιών της Hilton.

«Σε αυτή τη νέα χρυσή εποχή των ταξιδιών, οι ανάγκες των ταξιδιωτών αλλάζουν και πάντα καινοτομούμε για να εξυπηρετούμε καλύτερα τους επισκέπτες μας και να είμαστε η πρώτη τους επιλογή », δήλωσε ο Chris Nassetta, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hilton.

«Με πολλές γενιές, βλέπουμε τους επισκέπτες να προσαρμόζουν τη διαμονή τους μαζί μας, να επενδύουν σε ποιοτικό ύπνο, να επιδιώκουν νέες πολιτιστικές εμπειρίες και να διευρύνουν τα όρια των επαγγελματικών ταξιδιών. Στη Hilton, τα παγκόσμιας κλάσης μέλη της ομάδας μας κλίνουν σε αυτές τις τάσεις και δημιουργούν αξέχαστες εμπειρίες για κάθε επισκέπτη που μένει μαζί μας».

Οι 4 θεματικές που αναμένεται να αποτελέσουν τον καταλύτη για αλλαγές και καινοτομίες στα ταξίδια από το 2024 και μετά

Οι ταξιδιώτες επενδύουν στον ύπνο

Το 2024 οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν προϊόντα και brand τα οποία ευθυγραμμίζονται με την προσωπική ευεξία και τον ύπνο. Η γενιά Gen Z είναι η πιο συνειδητοποιημένη σε αυτό το επίπεδο, κάνοντας μικρές επιλογές καθόλη τη διάρκεια της ημέρας που μπορεί να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στον ύπνο. Το 21% ρυθμίζει τη ρουτίνα γυμναστικής και το 25% αποφεύγει το αλκοόλ πριν τον ύπνο.

Οι ταξιδιώτες δίνουν αξία στη συνδεσιμότητα και την εξατομικευμένη εμπειρία

Το 2024, οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν απρόσκοπτες εμπειρίες που θα είναι υπερ-εξατομικευμένες στις ανάγκες τους, από τις κρατήσεις έως τις εμπειρίες στο κατάλυμα. Το 80% των παγκόσμιων ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα είπε ότι είναι σημαντικό να μπορούν να κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους εξ ολοκλήρου στο διαδίκτυο.

Ο Πολιτισμός και οι Εμπειρίες καθοδηγούν τις αποφάσεις για ταξίδια αναψυχής

Το φαγητό, ο πολιτισμός και οι συνδέσεις εμπνέουν αποφάσεις για ταξίδια αναψυχής, καθώς οι ταξιδιώτες δίνουν όλο και μεγαλύτερη προτεραιότητα στην απόκτηση εμπειριών έναντι πραγμάτων. Το 64% των ταξιδιωτών διεθνώς δηλώνουν ότι στοχεύουν να μειώσουν άλλους τομείς των προσωπικών τους δαπανών για να δώσουν προτεραιότητα στα ταξίδια αναψυχής το 2024. Όσον αφορά τον προϋπολογισμό για το 2024, η κύρια εστίαση των ταξιδιωτών αφορά γαστρονομικές εμπειρίες, ακολουθεί το 47% των ταξιδιωτών που θα δώσει προτεραιότητα στην εξερεύνηση και την περιπέτεια.

Οι τάσεις στα επαγγελματικά ταξίδια θα επανακαθορίσουν τις προσδοκίες

Οι μορφές εργασίας έχουν αλλάξει σημαντικά μετά την πανδημία – συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών στο πότε, πού και πώς οι άνθρωποι εργάζονται. Ως αποτέλεσμα, εμφανίστηκαν και ενισχύθηκαν τα συνδυαστικά ταξίδια αναψυχής και επαγγελματικά, της η αυξημένη διάρκεια παραμονής και η αυξανόμενης δημοτικότητας των δευτερευουσών αγορών για επαγγελματικές συναντήσεις και εκδηλώσεις. Πάνω από το ένα τρίτο όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους από τις γενιές Gen Z και Millennial αναφέρουν ότι σκοπεύουν να παρατείνουν ένα επαγγελματικό ταξίδι για να απολαύσουν τον ελεύθερο χρόνο τους πριν ή μετά τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Το 24% όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους σκοπεύουν να πάρουν μαζί τους ένα φιλικό ή οικογενειακό πρόσωπο στο επόμενο επαγγελματικό ταξίδι (το 27% των Gen Z, το 29% των Millennial, το 18% των Gen X και το 13% των Baby Boomer).