Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι άνθρωποι που σχεδιάζουν τα ταξίδια τους για την επόμενη χρονιά θέλουν να τα αξιοποιήσουν στο έπακρο, τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα.

Αυτό αποκαλύπτει τελευταία ετήσια έκθεση του Hilton σχετικά με τις τάσεις στα ταξίδια που διαμορφώνουν τη διαμονή το 2025.
Οι επισκέπτες εξακολουθούν να θέλουν να χαλαρώσουν και να επαναφορτιστούν, αναζητούν επίσης περιπέτειες με στόχο να μεγιστοποιήσουν τις εμπειρίες τους.

«Οι ταξιδιώτες δεν θέλουν απλώς να επιλέξουν τη δική τους περιπέτεια, θέλουν να μεγιστοποιήσουν κάθε στιγμή του χρόνου τους μακριά, δήλωσε ο Chris Nassetta, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hilton.
Αυτά τα νέα δεδομένα αποκαλύπτουν μια αυξανόμενη εστίαση σε εμπειρίες».

Οι τουρίστες προσπαθούν να συνδυάσουν την επιθυμία τους χαλάρωσης και επαναφόρτισης με περιπέτειες και εμπειρίες μεγάλου αντίκτυπου καθώς και να μεγιστοποιήσουν το χρόνο και την οικονομική τους επένδυση.

«Είναι η χρονιά του μεγιστοποιητή ταξιδιού, είπε χαρακτηριστικά ο Jess Petitt, επικεφαλής τάσεων για το Hilton.
Οι άνθρωποι θέλουν να ξοδέψουν τα χρήματα που αποταμίευσαν από την πανδημία σε εμπειρίες.»

Hilton: Ποιες τάσεις στα ταξίδια διαμορφώνουν τη διαμονή το 2025

  • Οι 7 στους 10 παγκοσμίως απολαμβάνουν να είναι ενεργοί όταν ταξιδεύουν.
  • 1 στους 5 ταξιδιώτες αναψυχής σχεδιάζει υπαίθριες περιπέτειες τον επόμενο χρόνο.
  • Περισσότεροι από το ένα τέταρτο θα κάνουν κράτηση για ένα σπα ή μια θεραπεία ευεξίας για να βελτιώσουν τον ύπνο τους.
  • Το 58% παγκοσμίως που ταξιδεύει με τα παιδιά τος θέλει να ξαναεπισκεφτεί μέρη στα οποία πήγαινε στην παιδική του ηλικία.
  • Το ένα τέταρτο των τουριστών αναψυχής θα εξερευνήσει διαφορετικά μέρη και πολιτισμούς. Αυτό, θα το κάνει για μεγάλο χρονικό διάστημα για να βυθιστεί καλύτερα, επιλέγοντας αργό ταξίδι.
  • Το 63% είπε ότι είναι σημαντικό να έχει την επιλογή ψηφιακού κλειδιού για τα δωμάτια του.
  • Το 24% αποσυνδέεται από τα social media περισσότερο από πριν κατά τη διάρκεια των διακοπών.
  • Το 25% solo τουριστών, ταξιδεύει συχνά για αναψυχή με τα κατοικίδια του, πιο συχνά από τον μέσο ταξιδιώτη αναψυχής (19%).
  • Σχεδόν το 30% παγκοσμίως έχει παρέα συνεργάτες και φίλους στις περιπέτειες αναψυχής του.
  • Σχεδόν 1 στους 5 αναζητά νέα εστιατόρια ή γαστρονομικές εμπειρίες, με το 50% να κάνει κράτηση σε εστιατόρια πριν από τις πτήσεις του.
  • Μόλις το περασμένο έτος, 1 στους 4 ταξιδιώτες παγκοσμίως είτε μείωσε είτε σταμάτησε την κατανάλωση αλκοόλ, αντανακλώντας την αυξανόμενη τάση του tempo drinking.
  • Πάνω από 1 στους 5 σχεδιάζουν να αποδράσουν για αυτοανακάλυψη ή ψυχική υγεία όταν ταξιδεύουν για αναψυχή, αναζητώντας αποδράσεις που ενθαρρύνουν την απλότητα ή τον αυθορμητισμό.
  • Από το 2019 έως το 2024, τα έσοδα αθλητικών πωλήσεων του Hilton Worldwide τριπλασιάστηκαν σε όγκο το 80% των οποίων προέρχεται από νεανικά ή ερασιτεχνικά αθλήματα.