Ο όμιλος Hilton πρόκειται να κάνει σημαντικά βήματα στον τομέα των lifestyle ξενοδοχείων με σχέδια να διπλασιάσει τον τρέχοντα αριθμό των 350 ακινήτων του έως το 2028. Μάλιστα, 100 από αυτά που πρόκειται να κυκλοφορήσουν το τρέχον έτος.
Ενώ η Hilton είχε στο παρελθόν επικεντρωθεί σε πιο προσιτά τμήματα της αγοράς, όπως οι μάρκες premium οικονομίας Spark και LivSmart Studios παρατεταμένης διαμονής, η εταιρεία έδειξε πρόσφατα έντονο ενδιαφέρον για το αναπτυσσόμενο τμήμα των ξενοδοχείων lifestyle.
Αυτή η αλλαγή είναι εμφανής με την προσθήκη των επωνυμιών Graduate και NoMad από τη Hilton στο χαρτοφυλάκιό της, σηματοδοτώντας μια στρατηγική στροφή προς την εξυπηρέτηση των εξελισσόμενων προτιμήσεων των σύγχρονων ταξιδιωτών.
Εκτός από τις νεοαποκτηθέντες επωνυμίες, η υπάρχουσα σειρά επωνυμιών ξενοδοχείων lifestyle τhw Hilton περιλαμβάνει τα Canopy by Hilton, Curio Collection by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Motto by Hilton και Tempo by Hilton.
Η άνοδος των ξενοδοχείων lifestyle αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για μοναδικές και καθηλωτικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, με τους ταξιδιώτες να αναζητούν καταλύματα που προσφέρουν κάτι περισσότερο από ένα μέρος για να μείνουν.
Τα ξενοδοχεία lifestyle στοχεύουν να παρέχουν στους επισκέπτες μια αίσθηση αυθεντικότητας, τοπικής γεύσης και εξατομικευμένων υπηρεσιών, ενισχύοντας τη συνολική ταξιδιωτική τους εμπειρία.