Tους κρυμμένους “θησαυρούς» που μπορούν να βρεθούν μόνο σε μια γειτονιά ενός προορισμού αποκαλύπτει το Hotel Indigo μέρος του χαρτοφυλακίου Luxury & Lifestyle της IHG.

Η πιο πρόσφατη διεθνής καμπάνια μάρκετινγκ της μάρκας, το The World’s Neighborhood Hotel, έχει τις ρίζες της στη μακροχρόνια πεποίθηση του brand ότι όταν βλέπεις τον κόσμο μέσα από τη γειτονιά, αυτό αλλάζει τον κόσμο σου.

Το 73% των ερωτηθέντων σε παγκόσμια έρευνα από το Hotel Indigo πιστεύουν ότι είναι σημαντικό το ξενοδοχείο στο οποίο μένουν ενώ ταξιδεύουν να συνδέεται με την τοπική γειτονιά.

Το γεγονός αυτό μπορεί να δώσει στους ταξιδιώτες έμπνευση για περισσότερες περιπετειώδεις δραστηριότητες, την επιθυμία να δοκιμάσουν νέα πράγματα και να γνωρίσουν νέους ανθρώπους.

Αποκαλύπτει επίσης τον αντίκτυπο που έχουν τα καθηλωτικά ταξίδια στην οπτική για τον κόσμο, με 1 στους 2 ταξιδιώτες να αμφισβητεί την τροχιά της ζωής του μετά την επιστροφή στο σπίτι από ένα ταξίδι.

Μάλιστα, το 63% να κάνει σημαντικές αλλαγές στη ζωή του λόγω των εμπειριών του σε ένα ταξίδι.

Το The World’s Neighborhood Hotel του Hotel Indigo, που κυκλοφορεί επίσημα αυτόν τον μήνα με μια σταδιακή προσέγγιση παγκοσμίως έχει σχεδιαστεί για να γιορτάζει τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες μπορούν να ανακαλύψουν ξανά μερικές από τις πιο εμπνευσμένες και πολιτιστικά πλούσιες γειτονιές εντός και εκτός του ξενοδοχείου.

Ακριβώς όπως καμία γειτονιά δεν είναι όμοια, έτσι και κανένα ξενοδοχείο Hotel Indigo δεν είναι όμοιο.

Τέλος, καθώς τα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι το 55% των ταξιδιωτών έχουν αλλάξει τα σχέδιά τους λόγω μιας σύστασης από έναν ντόπιο, το Hotel Indigo θα δημιουργήσει επίσης προσαρμοσμένους οδηγούς γειτονιάς μέσω στρατηγικών συνεργασιών για να πυροδοτήσει περαιτέρω αυτή την επιθυμία να ζήσουν οι επισκέπτες του μια αυθεντική τοπική διαμονή.