Λέξεις-κλειδιά όπως Technology, AI, AR, Chatbots και πολλά άλλα θα συζητούνται σε καθημερινή βάση το 2018 στην φιλοξενία. Από την λίστα για τις διεθνής τάσεις του Hotel Marketing, απλά εμπνευστείτε.

1. Chatbox
Το 2018 θα είναι η χρονιά του chatbot, ως ένα νέο κανάλι πωλήσεων. Η λειτουργία του στους ιστοτόπους του ξενοδοχείου έχει ως στόχο να αυξήσει την αφοσίωση και να ενισχύσει την επικοινωνία με τους πιθανούς πελάτες.

2. Φωνητική αναζήτηση
Το 40% των ενηλίκων χρησιμοποιεί πλέον φωνητική αναζήτηση τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Το 2018, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές SEO και την φωνητική αναζήτηση εξασφαλίζοντας ότι ο ιστότοπός τους έχει λέξεις-κλειδιά.

3. Αλλαγές στην συλλογή δεδομένων
Το 2018, όλες οι επιχειρήσεις της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων και των ξενοδοχείων, θα πρέπει να εφαρμόσουν νέες στρατηγικές για τον τρόπο με τον οποίο επεξεργάζονται, αποθηκεύουν και χρησιμοποιούν τα στοιχεία των πελατών τους και να συμμορφωθούν με τον νέο αυστηρό κανονισμό για την προστασία των δεδομένων.

4. Αλλαγές στην πώληση
H Augmented Reality (AR) ή Αυξημένη Πραγματικότητα, τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα κινητά τηλέφωνα προσφέρει στον επισκέπτη σας μεγαλύτερη ευκαιρία να επικοινωνήσει με το ξενοδοχείο σας. Η δυνατότητα ενσωμάτωσης των ψηφιακών δεδομένων σε μια εμπειρία σε πραγματικό χρόνο, ανοίγει νέους δρόμους και στην πώληση.

5. Social media και αναζήτηση
Πολλοί καταναλωτές παραβλέπουν το Google ή το Yahoo στην αναζήτηση και αντίθετα επιλέγουν να ψάξουν στα social media. εβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει τα σχετικά hashtags στις αναρτήσεις σας, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να βρουν εύκολα το ξενοδοχείο σας στα social media.

6. Τεχνητή νοημοσύνη
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) επιτρέπει στα ξενοδοχεία να κάνουν απίστευτα πράγματα. Από την δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών επισκεπτών για τον εντοπισμό νέων ευκαιριών εσόδων, το AI ενδυναμώνει την καινοτομία και την ανάπτυξη.

7. Συνδεδεμένες συσκευές (IOT)
Στον τομέα της φιλοξενίας, η τεχνολογία του διαδικτύου επηρεάζει με ατελείωτες δυνατότητες και εσωτερικές λειτουργίες όπως στις διευκολύνσεις δωματίων. Ελέγχος από την τηλεόραση έως την θέρμανση και πρόσβαση σε υπηρεσίες όπως κρτάτηση αυτοκινήτου ή παραγγελία φαγητού.