H Hotelbeds ανέφερε αύξηση του αριθμού των ταξιδιωτών που κάνουν κράτηση για ξενοδοχεία φιλικά προς το περιβάλλον.

Τα τελευταία στοιχεία της δείχνουν ότι 30% περισσότεροι άνθρωποι έχουν επιλέξει ενεργά να κάνουν κράτηση ακινήτων που αποτελούν μέρος του προγράμματος Green Hotels της εταιρείας TravelTech τους τελευταίους 12 μήνες σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Τα κριτήρια για τα ακίνητα των Green Hotels, όπως πιστοποιούνται από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Αειφόρου Τουρισμού, περιλαμβάνουν τη βιώσιμη διαχείριση και τις πολιτιστικές επιπτώσεις.

«Οι ταξιδιώτες έχουν πολύ μεγαλύτερη συνείδηση ​​του αποτυπώματος άνθρακα και των επιπτώσεών τους στο περιβάλλον από ποτέ άλλοτε», δήλωσε ο Nicolas Huss, Διευθύνων Σύμβουλος της Hotelbeds.

«Ξεκινήσαμε το πρόγραμμα Green Hotels το 2000 με 15.000 ακίνητα και έκτοτε έχει αυξηθεί σε περισσότερα από 37.000 ξενοδοχεία, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 20% της επιχείρησής μας καθώς περισσότεροι άνθρωποι επιδιώκουν ενεργά να προστατεύσουν τον πλανήτη ενώ τον εξερευνούν.»

Η Hotelbeds αυξάνει επίσης το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων της χωρίς πλαστικά και αυτό έχει σημειώσει τεράστια αύξηση 84% τον περασμένο χρόνο σε σύγκριση με τους προηγούμενους 12 μήνες.

Οι πελάτες που αναζητούν ένα πράσινο και ένα ξενοδοχείο χωρίς πλαστικά έχουν επίσης αυξηθεί κατά 30% τον περασμένο χρόνο.

Τα νέα δεδομένα έρχονται καθώς η Hotelbeds δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της για το Περιβάλλον, την Κοινωνική και τη Διακυβέρνηση (ESG).

Η έκδοση του 2022 αναφέρει μια σειρά επιτευγμάτων για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της ενέργειας κατά 48%, των απορριμμάτων κατά 76%, του νερού κατά 57% και του χαρτιού κατά 54% το 2022 έναντι του 2019.

Επίσης, κάνει μεγάλα βήματα στην το Hotelbeds Forest, μια πρωτοβουλία που στοχεύει να φυτέψει 10.000 δέντρα φέτος για να βοηθήσει στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και να αντισταθμίσει ορισμένες από τις εκπομπές άνθρακα.

Εκτός από τα ξενοδοχειακά της προγράμματα, η εταιρεία έχει επίσης πιστοποιηθεί ως Οργανισμός Ουδέτερου άνθρακα (πεδίο 1 & 2) από την Carbon Footprint Ltd από το 2018. Ήταν επίσης μια από τις πρώτες ταξιδιωτικές εταιρείες που συμμετείχαν στο The Climate Pledge Commitment, συνιδρυτής από την Amazon, για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών άνθρακα έως το 2040 .