Η Hotelbeds, παγκόσμιος φορέας παροχής υπηρεσιών bedbank και b2b σε προορισμούς, ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε μια νέα υπηρεσία πληροφοριών “θυρωρού” για τους ανεξάρτητους ταξιδιώτες.

Η νέα υπηρεσία αποτελεί κομμάτι της στρατηγικής της Hotelbeds για ανάπτυξη μέσω της προσφοράς των 60.000+ ταξιδιωτικών διαμεσολαβητών που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της ως ευκαιρία να προσφέρουν στους πελάτες τους ένα πλήρες φάσμα των ταξιδιωτικών εμπειριών.

Η υπηρεσία “θυρωρού” διατίθεται σε όλα τα κανάλια του Hotelbeds – συμπεριλαμβανομένων των πλατφορμών χονδρικής και λιανικής πώλησης καθώς και των ξενοδοχείων Hotelbeds, Tourico Holidays, GTA και Bedsonline.

Η υπηρεσία περιλαμβάνει ένα προσωπικό χαιρετισμό κατά την άφιξη, μεταφράσεις, πληροφορίες σχετικά με την τοπική υποδομή, τις μεταφορές καθώς και τον πολιτισμό, τον τρόπο ζωής, τον αθλητισμό και την πολιτιστική κληρονομιά.

Πρόκειται για μια πλήρης πρόταση για τον ταξιδιώτη, επιτρέποντας του όχι μόνο βοήθεια κατά τη διάρκεια όλης της διαμονής (επίλυση αμφιβολιών ή κάλυψη οποιασδήποτε ανάγκης), αλλά επίσης του δίνει τη δυνατότητα βελτίωσης της ταξιδιωτικής εμπειρίας στον προορισμό.