Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ο θεματικός τουρισμός είναι σε άνοδο. Τα διαλείμματα ευεξίας και το περπάτημα στα χνάρια αγαπημένων τηλεοπτικών και κινηματογραφικών χαρακτήρων, είναι μόνο δύο από τις αναδυόμενες τάσεις στα ταξίδια.
Αυτό αποκάλυψε ο Nicolas Huss, διευθύνων σύμβουλος της Hotelbeds, κατά τη διάρκεια του MarketHub Europe της εταιρείας που πραγματοποιείται στο Άμστερνταμ.
Με κύριο θέμα «Where Next», οι εκπρόσωποι του συνεδρίου συζήτησαν για τον «Ταξιδιώτη του αύριο», επισημαίνοντας νέα θέματα που θα οδηγήσουν την ταξιδιωτική βιομηχανία το 2023 και μετά.
Ο τουρισμός οθόνης, κυριαρχεί
- Το 39% των παγκόσμιων ταξιδιωτών σκέφτηκαν να ταξιδέψουν σε προορισμούς αφού τους είδαν σε εκπομπές ή ταινίες συνέχισαν να κάνουν κράτηση.
- Ο τουρισμός οθόνης ήταν η δεύτερη πηγή έμπνευσης για ταξίδια με μεγαλύτερη επιρροή. Βρίσκεται, μόλις 2% πίσω από τον μακροχρόνιο ηγέτη τις συμβουλές από φίλους και συγγενείς.
Όπως είπε ο Nicolas Huss «οι ταξιδιώτες δεν ενδιαφέρονται μόνο για συγκρίσεις τιμών και την υψηλή εξυπηρέτηση.
Θέλουν βελτιωμένες και εκλεπτυσμένες εμπειρίες. Αναζητούν εμπειρίες που καλλιεργούν την κοσμοθεωρία τους. Θέλουν να ξαναζήσουν στιγμές από τηλεοπτικές εκπομπές ή τον κινηματογράφο. Παράλληλα επανασυνδέονται με τον εαυτό τους, μέσα από την φύση και την φιλοσοφία».
Το τέλος της μηχανής αναζήτησης
Η επιθυμία για συνδεδεμένα ταξίδια και μια ατομική εμπειρία οδηγούν τον κλάδο μπροστά. Αυτό τόνισε και ο Raphaël Zier, συνιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της PerfectStay.
Είπε «γινόμαστε μάρτυρες του τέλους της μηχανής αναζήτησης όπως τη γνωρίζαμε τα τελευταία 20 χρόνια. Πολύ σύντομα θα δούμε ένα εξέλιξη στο ψηφιακό οικοσύστημα.»
Ως παράδειγμα ανέφερε το ChatGPT, που δείχνει τον τρόπο που η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει μια εμπειρία «ένας προς εμένα» αντί για εμπειρία «ένας προς πολλούς» ή ακόμα και «ένας προς έναν».
Όπως εκτιμά «αυτό πιθανότατα θα δημιουργήσει τεράστια αφοσίωση από τους πελάτες».
Το MarketHub Europe είναι μια εκδήλωση μόνο με πρόσκληση στην οποία συμμετέχουν οι πιο σημαντικοί συνεργάτες της Hotelbeds από όλες τις βασικές αγορές πηγών της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.