Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο το #IntimissimiLovesSantorini Project, προϊόν συνεργασίας της πολυβραβευμένης (με World Travel Award 2015 και Tourism Award 2016, 2015) εταιρείας διαχείρισης ξενοδοχείων HotelBrain σε συνεργασία με το διεθνές fashion brand Intimissimi.
Για 3 ημέρες (22-24 Απριλίου), οκτώ συνεργαζόμενα με τη HotelBrain ξενοδοχεία της εταιρείας υποδέχτηκαν 17 διεθνείς fashion bloggers και digital influencers, στο πλαίσιο της παγκόσμιας social media καμπάνιας του διεθνούς brand. Κάτω από την ομπρέλα του hashtag #IntimissimiLovesSantorini, η καλύτερη εκδοχή της ελληνικής φιλοξενίας ταξίδεψε με φόντο την Καλντέρα στις οθόνες εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.
Πιο συγκεκριμμένα καθόλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, το #ΙntimissimiLovesSantorini Project συγκέντρωσε,
- περισσότερες από 450 αναρτήσεις,
- περισσότερα από 6.675.000 likes, με μέσο όρο τα 15.000 ανά ανάρτηση και με την κορυφαία ανάρτηση να έχει συγκεντρώσει 115.000 likes.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν μόνο μέσα από το Instagram και αναμένεται να αυξηθούν κατά πολύ καθώς σε αυτά θα προστεθούν όλες οι κοινοποιήσεις των αναρτήσεων αυτών, οι αντίστοιχες αναρτήσεις στο facebook και στο youtube καθώς και τα δημοσιεύματα στα προσωπικά ιστολόγια των bloggers.
Με παράλληλα δημοσιεύματα στα πιο έγκυρα περιοδικά του εξωτερικού, τα οποία αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στους επόμενους 2 μήνες, η πρωτοβουλία της HotelBrain να οργανώσει και να φιλοξενήσει το “#IntimissimiLovesSantorini” project καταγράφεται πλέον ως η πιο επιτυχημένη digital ενέργεια επικοινωνίας και προβολής που έγινε ποτέ στη χώρα μας.
Το project πρόεκυψε έπειτα από ειδική πρόσκληση της HotelBrain προς τον ιταλικό κολοσσό, βασίζεται εξ ολοκλήρου σε ιδιωτική πρωτοβουλιά και αποτελεί την πιο δυνατή digital ενέργεια επικοινωνίας και προώθησης προορισμού και ξενοδοχείων που έχει γίνει ποτέ στην χώρα μας.