Το Παρίσι, το Τόκιο και η Ρώμη βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις των πιο hotspot προορισμών της γης για φαγητό, σύμφωνα με την έρευνα “Tasty Travels” της Hotels.com.

Και οι εμπειρίες των φαγητών ξεχωρίζουν περισσότερο από ότι οι άλλες αναμνήσεις των διακοπών, δήλωσε το 76% των ερωτηθέντων.

Σύμφωνα με την Hotels.com, οι κορυφαίες πόλεις για φαγητό, είναι:

  • Παρίσι (27%)
  • Τόκιο (23%)
  • Ρώμη (22%)
  • Λονδίνο (21%)
  • Βαρκελώνη (16%)
  • Νέα Υόρκη (16%)
  • Μαδρίτη (14%)

Σχεδόν τα δύο τρίτα των Αμερικανών millennials (60%) παραδέχτηκαν ότι η κουζίνα του προορισμού είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας για την επιλογή του προορισμού, και ακολουθούν οι όμορφες παραλίες (43%), τα ψώνια (20%) και ειδικές προσφορές (9%) .

Η νεότερη γενιά ταξιδιωτών είναι περισσότερο επικεντρωμένη στις γευστικές απολαύσεις κατά την διάρκεια των διακοπών (65%) σε σχέση με μία επίσκεψη σε ένα αξιοθέατο ή μουσείο (49%) ή την εξερεύνηση στην ύπαιθρο (34%).

Το φαγητό στον προορισμό φαίνεται να κερδίζει κατά κράτος και στα social media. To 78% των millennials Αμερικανών ταξιδιωτών παραδέχεται ότι προτιμά να βλέπει στο Instagram φωτογραφίες από τα ταξίδια φίλων του με φαγητό παρά με τα πρόσωπα ους (36%).

Σύμφωνα με την έρευνα οι ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ αρέσκονται να ανεβάζουν στα social media φαγητά όπως πίτσα (33%), ζουμερή μπριζόλα (25%), μπιφτέκια και μπύρες (18%).

Οι millennials παγκοσμίως, που προτιμούν να τρώνε street food (20%) ή σε εστιατόρια με αστέρια Michelin (19%) και οι εμπειρίες από την κατανάλωση φαγητών είναι υψηλές στον κατάλογο των millennials ταξιδιωτών.

“Οι εμπειρίες είναι ο νέος πλούτος και το φαγητό προσφέρει μια από τις πιο ευχάριστες εμπειρίες της ζωής, σχολίασε ο πρόεδρος της Hotels.com Johan Svanstrom. Πάντα υπάρχει κάτι νέο για να δοκιμάσετε όταν ταξιδεύετε.”