Οι δαπάνες ταξιδιού των Κινέζων millennials αυξάνονται κατά 80% σε ετήσια βάση, αποκάλυψε έρευνα της Hotels.com.

Τα ταξίδια μακρινών αποστάσεων θα είναι η τάση αυτής της χρονιάς για τους Κινέζους millennials με Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή να είναι οι κορυφαίοι νέοι προορισμοί για περισσότερους από τους μισούς για ένα μελλοντικό ταξίδι.

Που τους αρέσει να…σκορπούν τα λεφτά τους στο ταξίδι;

  • 69% δοκιμάζοντας εξωτικές τοπικές λιχουδιές
  • 43% αγοράζοντας αυθεντικά τοπικά αντικείμενα
  • 38% ψωνίζοντας από καταστήματα πολυτελείας

Οι ανάγκες και οι προτιμήσεις της νέας γενιάς των Κινέζων ταξιδιωτών έχουν αλλάξει σύμφωνα με την έκθεση της Hotels.com. Θεωρούν ξεπερασμένα τα ομαδικά ταξίδια και επιλέγουν τα ανεξάρτητα.

Οι Κινέζοι millennials, ταξιδεύουν:

  • 62% μακριά από τους ασιατικούς προορισμούς
  • 49% σε Ασία (Σιγκαπούρη, Ιαπωνία, Νότια Κορέα)
  • 37% στις χώρες που έχουν ήδη επισκεφθεί, αλλά σε διαφορετικές πόλεις

Οι περιοχές, τονίζεται στην έρευνα αν θέλουν να προσελκύσουν Κινέζους ταξιδιώτες θα πρέπει να τους προσφέρουν:

  • Σάρωση με κώδικα QR μέσω WeChat
  • Διαμονή ποιότητας
  • Καλές τοπικές μεταφορές
  • Wi-Fi υψηλής ταχύτητας
  • Ευκολία κράτησης για τοπικές εμπειρίες και δραστηριότητες

Οπως κάθε millennials ανά τον κόσμο που σέβεται τον…μύθο του, έτσι και οι Κινέζοι μοιράζονται τις αξέχαστες στιγμές ταξιδιού στα social media, κάτι που ήταν στις προτεραιότητες τους το 2017.

  • 65% κοινοποίησε στα social media το ταξίδι
  • 56% ανέβασε selfie από το ταξίδι
  • 51% έκανε κοινή χρήση βίντεο

“Οσοι ταξιδεύουν θέλουν να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι σε μια νέα χώρα. Και δεν είναι μυστικό όλοι το θέλουμε όταν βρισκόμαστε σε ένα νέο περιβάλλον, τονίζει μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Hotels.com, Johan Svanstrom.

Γνωρίζουμε από έρευνες ότι οι Κινέζοι ταξιδιώτες αισθάνονται άνετα και ευπρόσδεκτοι σε προορισμούς όπου στα καταστήματα ή στα εστιατόρια μιλάνε Mandarin, όταν είναι αποδεκτές οι συναλλαγές τους μέσω smartphone και όταν υπάρχουν σήματα που μπορούν να καταλάβουν.

Οι πάροχοι καταλυμάτων μπορούν να κερδίσουν μερίδιο από νέο αυτό κύμα των δραστήριων Κινέζων ταξιδιωτών -που αποτελούν μία σημαντική κερδοφόρα αγορά- καλύπτοντας τις ολοένα και πιο περίεργες ταξιδιωτικές επιθυμίες τους.”