Νέα στρατηγική συμφωνία συνεργασίας με τον Hangzhou Trade and Tourism Group και την Zhejiang Dragon Hotel Management Group Co Ltd, ανακοίνωσε η Hyatt με στόχο την ανάπτυξη δεκάδων νέων ξενοδοχείων στην Κίνα.

Η συμφωνία θα οδηγήσει τη Hyatt στην επέκταση της ανεξάρτητης συλλογής της και στην επιλογή επώνυμων υπηρεσιών στη χώρα, ταυτόχρονα με την προώθηση της στρατηγικής ανάπτυξης του Ομίλου Dragon και της προβολής για τις μάρκες μπουτίκ ξενοδοχείων του.

Τα συνεργαζόμενα μέρη σχεδιάζουν να αναπτύξουν περισσότερα από 60 κινεζικά ακίνητα την επόμενη δεκαετία, με το πρώτο να αναμένεται να είναι ένα ξενοδοχείο Hyatt Place στο Hangzhou.

Οι μάρκες Independent Collection της Hyatt περιλαμβάνουν The Unbound Collection by Hyatt, Destination by Hyatt και JdV by Hyatt, ενώ το επιλεγμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών της περιλαμβάνει Hyatt Centric, Hyatt House, Hyatt Place και Caption by Hyatt.

Η Hyatt είπε ότι η συμφωνία θα της επιτρέψει να επεκτείνει σημαντικά το αποτύπωμα της επωνυμίας της σε ολόκληρη την Κίνα, «συνδυάζοντας τα μοναδικά πλεονεκτήματα των τοπικών κολοσσών με το διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο επωνυμιών και το παγκόσμιο πρόγραμμα πιστότητας ενός διεθνούς ομίλου».

Υπενθυμίζεται ότι η Hyatt λειτουργεί επί του παρόντος σε περίπου 50 προορισμούς στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένων των Hyatt Centric Gaoxin Xi’an που άνοιξε πρόσφατα και Hyatt Regency Changshu Kuncheng Lake.