Η ζήτηση επαγγελματικών ταξιδιών της Hyatt Hotels το 2024 ήταν «εξαιρετικά ενθαρρυντική», με τα παγκόσμια έσοδα από τον κλάδο να αυξάνονται κατά 6% από έτος σε έτος κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Ο Mark Hoplamazian, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyatt, ανέφερε σε δηλώσεις του ότι η Hyatt είχε δει «δύναμη» στα παγκόσμια επιχειρηματικά μεταβατικά έσοδα τόσο τον Ιανουάριο όσο και τον Φεβρουάριο, κάτι που ήταν «σαφές σημάδι ότι τα επαγγελματικά ταξίδια συνεχίζουν να ανακάμπτουν».
Τα στοιχεία της Hyatt αντικατοπτρίζουν θετική πορεία σχετικά με την ισχύ της εταιρικής αγοράς από άλλες μεγάλες ξενοδοχειακές εταιρείες νωρίτερα αυτόν τον μήνα, συμπεριλαμβανομένων των Marriott και IHG.
Η δυναμική των επαγγελματικών ταξιδιών συνεχίστηκε τον Απρίλιο για τη Hyatt με τα συνολικά έσοδα από τον κλάδο να αυξάνονται κατά 21% από έτος σε έτος κατά τη διάρκεια του μήνα. Αν και αυτά τα στοιχεία ενισχύθηκαν από το Πάσχα που έπεσαν τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2023.
Τα έσοδα του πρώτου τριμήνου της Hyatt ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPar) αυξήθηκαν κατά 5,5% από έτος σε έτος στα 131,86 δολάρια, ενώ η μέση ημερήσια τιμή (ADR) αυξήθηκε 2% στα 202,33 δολάρια και η πληρότητα αυξήθηκε κατά 2,2 ποσοστιαίες μονάδες στο 65,2%.
Η εταιρεία διατήρησε τις προοπτικές της για αύξηση 3-5% από έτος σε έτος στο RevPAR για ολόκληρο το 2024.
Τα έσοδα του πρώτου τριμήνου της Hyatt αυξήθηκαν σε 1,71 δισεκατομμύρια δολάρια από 1,68 δισεκατομμύρια δολάρια το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 522 εκατ. δολάρια από 58 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2023, αριθμός που ενισχύθηκε από τις πωλήσεις αρκετών ακινήτων της Hyatt φέτος.