Παρά τον “άγριο” ανταγωνισμό ξενοδοχείων και Airbnb, η Hyatt προχωράει μπροστά εκμεταλλευόμενη την εμπειρία της πλατφόρμας ενοικίασης ακινήτων.
Ο ξενοδοχειακός Ομιλος ακμάζει, αλλάζοντας τον τρόπο της εταιρικής του κουλτούρας και χτυπώντας ρεκόρ τόσο σε ανοίγματα ξενοδοχείων όσο και σε προγραμματισμένες κατασκευές, λόγω Airbnb, όπως υποστηρίζουν τα στελέχη του.
“Η Airbnb έχει διευρύνει πραγματικά τα ταξίδια και μας εμπνέει για τις αλλαγές στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μας βάση των τάσεων, δήλωσε προχθές από την Νέα Υόρκη ο CEO του Ομίλου Mark Hoplamazian. Οι νέες τάσεις θέλουν τον ταξιδιώτη να δίνει λιγότερα χρήματα στο κατάλυμα και να ψάχνει για εμπειρίες στον προορισμό και κοινωνικοποίηση. Ηδη οι υπάλληλοι μας εκπαιδεύονται σε αυτό”.
Οι υπεύθυνοι της ξενοδοχειακής αλυσίδας επικεντρώθηκαν στα πλεονεκτήματά της Airbnb και άλλαξαν την εταιρική τους κουλτούρα, δίνοντας έμφαση σε εμπειρίες όπως για παράδειγμα στον τομέα της ευεξίας και της γαστρονομίας.