Νέα προϊόντα εντός πτήσης για τους ταξιδιώτες της οικονομικής θέσης σε δρομολόγια προς και από το Αμπού Ντάμπι εισήγαγε η Etihad.

Ειδικότερα, οι επιβάτες της εν λόγω αεροπορικής εταιρείας μπορούν να αγοράσουν αντικείμενα, συμπεριλαμβανομένων των αντρικών και θηλυκών amenity kits της μάρκας Christian Lacroix με αποκλειστικά προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας, στα $ 22 καθώς και είδη για το μπάνιο Christian Lacroix στα 35 δολάρια.

Παράλληλα, επέκτεινε την γκάμα των σνακ και των ποτών της, για να συμπεριλάβει τη σαμπάνια Piper-Heidsieck Cuvee Brut NV στα 8 δολάρια. Μάλιστα, τον Ιανουάριο, θα προστεθούν υγιεινά σνακ.

Τέλος, η Etihad Airways άρχισε πρόσφατα να εισάγει μια σειρά από πρόσθετες οικονομικές υπηρεσίες, όπως πληρωμή για πρόσβαση στο σαλόνι και μεταφορά με οδηγό σε αρκετούς αερολιμένες στο παγκόσμιο δίκτυο αεροπορικών εταιρειών, καθώς και καθίσματα με επιπλέον χώρο για τα πόδια.