Η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) κάλεσε τις κυβερνήσεις και τη βιομηχανία να συνεργαστούν για να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τη σύγχρονη τεχνολογία. Τόσο με επίκεντρο τα “θέλω” των επιβατών στην διαδρομή, όσο και για να πετύχουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Οι τεχνολογικές επιλογές πρέπει να επικεντρώνονται σε αυτό που θέλει ο επιβάτης, τόνισε ο Αλεξάντερ Ντε Τζούνιακ Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος IATA, στο συνέδριο της ΙΑΤΑ στη Βαρσοβία.

 

Τι θέλουν οι ταξιδιώτες

Η Διεθνής Ταξιδιωτική Έρευνα ΙΑΤΑ 2019 αποκαλύπτει τι θέλουν οι ταξιδιώτες.

  • Τεχνολογία που τους επιτρέπει να παρακολουθούν τις αποσκευές τους σε πραγματικό χρόνο.
  • Υποδομή, ώστε να επισπεύσουν μέσω της τεχνολογίας διάφορες διαδικασίες στο αεροδρόμιο.
  • Βιώσιμα αεροπορικά ταξίδια.

 

Παρακολούθηση αποσκευών

Η βιομηχανία διαθέτει λύσεις τόσο για τις προσδοκίες των επιβατών όσο και για την πρωτοβουλία One ID και την RFID για την παρακολούθηση των αποσκευών.
Και οι δύο χρειάζονται την υποστήριξη των ενδιαφερομένων, συμπεριλαμβανομένων των κυβερνήσεων, τονίζει ο επικεφαλής της IATA.

Υποδομή

Η ανάπτυξη υποδομών που μπορούν να αντεπεξέλθουν στη μελλοντική ζήτηση, είναι απαραίτητη.
Η πρωτοβουλία One ID της IATA βοηθά τη βιομηχανία να μεταβεί σε μια ημέρα όπου οι επιβάτες θα μετακινούνται από το αεροδρόμιο στην πύλη χρησιμοποιώντας ένα μοναδικό βιομετρικό ταξιδιωτικό διακριτικό. Όπως σάρωση προσώπου, δακτυλικών αποτυπωμάτων ή ίριδας.
Σε συνεργασία με την International Airport Council (ACI), η πρωτοβουλία NEXTT (New Experience Travel Technologies) διερευνά σημαντικές αλλαγές στην τεχνολογία. Και τις διαδικασίες για τη βελτίωση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας και της εμπειρίας των πελατών.

Βιώσιμα ταξίδια και διαχείριση της κλιματικής αλλαγής

“Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν αναγνωρίσει εδώ και πολύ καιρό την αειφορία ως βασικό στοιχείο στην άδεια μας να αναπτύξουμε και να επεκτείνουμε τα οφέλη της παγκόσμιας συνδετικότητας, δήλωσε ο Αλεξάντερ Ντε Τζούνιακ.

Για περισσότερο από μια δεκαετία, ο κλάδος είχε στόχο να περιορίσει τις εκπομπές από το 2020. Ο στόχος αυτός διασφαλίζεται από το σύστημα αντιστάθμισης και μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για τη διεθνή αεροπορία (CORSIA), το οποίο συμφωνήθηκε στο ICAO το 2016 και επιβεβαιώθηκε εκ νέου στην 40η Συνέλευση της ICAO νωρίτερα αυτό το μήνα.