Την καινοτομία στις ταξιδιωτικές προσφορές εξετάζουν οι Αμερικανοί τουρίστες, όπως αποκαλύπτει έρευνα της AIG.
To 73% των Αμερικανών ενδιαφέρεται για την καινοτομία στην αγορά ταξιδιωτικών προϊόντων, υπηρεσιών ή εμπειριών.

  • Tο 79% των δήλωσε ότι είναι «ευχάριστα έκπληκτο» είτε «αρκετά έκπληκτο» όταν ακούει ότι κάτι έχει αλλάξει ή πρόκειται να αλλάξει.

Millennials vs Παραδοσιακών ταξιδιωτών

  • Οι millennials (ηλικίας 23-38 ετών) είναι τρεις φορές πιο πιθανό (15% έναντι 5%) από τους παραδοσιακούς ταξιδιώτες (ηλικίας 74 ετών και άνω) να “περιμένουν ανυπόμονα” μια καινοτομία σε μια ταξιδιωτική υπηρεσία.
  • Αντιστρόφως, οι παραδοσιακοί ταξιδιώτες ανησυχούν τρεις φορές περισσότερο από τους Millennials όταν μαθαίνουν για καινοτομίες στα ταξίδια.

Η μεγαλύτερη καινοτομία στα ταξίδια

  • Όσον αφορά στην πιο καινοτόμο ταξιδιωτική εξέλιξη τον περασμένο αιώνα, το 79% των καταναλωτών ανέφερε την πρώτη πτήση των αδελφών Wright.
  • Το ντεμπούτο των συστημάτων GPS πλοήγησης αυτοκινήτων ήρθε στη δεύτερη θέση (56%).
  • Η πρώτη εμπορική πτήση κατέλαβε την τρίτη θέση (50%).

Άλλες σημαντικές εξελίξεις στον τομέα των ταξιδιών

  • Πρώτη διατλαντική πτήση (50%)
  • Η εμφάνιση των online κρατήσεων (43%)
  • Οι τροχοφόρες βαλίτσες (33%)

Ταξιδιωτικά προϊόντα ή υπηρεσίες

Oταν εξετάζουν αν θα αγοράσουν ταξιδιωτικά προϊόντα, υπηρεσίες ή εμπειρίες, το 60% θεωρεί ότι είναι σημαντικό ο πάροχος αυτών των προσφορών να είναι μία παλιά και καταξιωμένη εταιρεία του κλάδου.