Με την αυγή του 2020, η ολλανδική κυβέρνηση ξεκινά επισήμως την παγκόσμια καμπάνια για την απομάκρυνση της ονομασίας “Ολλανδία”.
Αντί της προώθησης προορισμού είναι ώρα για τη διαχείριση προορισμού και η κυβέρνηση στέλνει ένα μήνυμα σε όλο τον κόσμο: “Υπάρχουν περισσότερα για τη χώρα μας από ότι μόνο η Ολλανδία”.
Οι πρεσβείες, τα υπουργεία, τα πανεπιστήμια και οι επιχειρήσεις θα πρέπει όλοι να αναφέρονται χρησιμοποιώντας μόνο το νόμιμο όνομα, που είναι Κάτω Χώρες.
Η μετάβαση από το “Ολλανδία” στις “Κάτω Χώρες” είναι μέρος της νέας τουριστικής στρατηγικής.
Η αναπροσαρμογή από το “Ολλανδία” στις “Κάτω Χώρες” υπενθυμίζει στους τουρίστες ότι υπάρχουν επαρχίες πέρα ​​από εκείνες με την Ολλανδία στο όνομα, συμβάλλοντας στην προώθηση των ταξιδιών σε λιγότερο επιβαρυμένες από τουρίστες περιοχές της χώρας.

200.00 ευρώ για την παγκόσμια ενημέρωση

Η κίνηση που ξεκινάει από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο του 2020 και τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision (τον οποίο θα φιλοξενήσουν φέτος οι Κάτω Χώρες), αποτελεί μέρος μιας εκστρατείας 200.000 ευρώ για την ενημέρωση της παγκόσμιας εικόνας της χώρας.
Είναι επίσης κι ένας τρόπος για να προσελκύσει τουρίστες σε άλλες περιοχές της καθώς καταπολεμά τον υπερτουρισμό.

Αλλαγή ονόματος στην μάχη κατά του υπερτουρισμού

Στην πραγματικότητα, η Ολλανδία είναι μια περιοχή που περιλαμβάνει μόνο δύο από τις 12 επαρχίες της.
Τη Βόρεια Ολλανδία με το Άμστερνταμ και το Χάρλεμ και τη Νότια Ολλανδία, όπου βρίσκονται η Χάγη, το Ρότερνταμ και το Λέιντεν.

Η χώρα αναζητά τρόπους να ελέγξει τη συντριπτική εισροή τουριστών. Το 2018, οι Κάτω Χώρες έλαβαν περίπου 18 εκατομμύρια επισκέπτες. Όλος ο πληθυσμός των Κάτω Χωρών είναι μόλις πάνω από 17 εκατομμύρια.
Οι προβλέψεις για το 2030 φτάνουν τα 42 εκατομμύρια τουρίστες ετησίως στην χώρα.
Πολλοί πηγαίνουν στις ίδιες τοποθεσίες στην περιοχή της Ολλανδίας. Οπως το Άμστερνταμ, δημιουργώντας προβλήματα για τους ντόπιους.
Η στρατηγική του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού έχει στραφεί προς τη διαχείριση της εισροής επισκεπτών.

Που στοχεύει η αλλαγή

  • Η νέα προσέγγιση των αρχών θα επικεντρωθεί σε μια ευρύτερη επανάληψη της εικόνας των Κάτω Χωρών.
  • Στην προώθηση της ποικιλομορφίας των ανεξερεύνητων προορισμών και προσφορών στο σύνολο της χώρας.
  • Στην προσέλκυση επισκεπτών μεγαλύτερης διάρκειας σε πόλεις εκτός του Άμστερνταμ.