Η «ισορροπία εργασίας και προσωπικής ζωής» που αναζητούν οι millennials -οι οποίοι έχουν προκαλέσει πολλές αλλαγές στη βιομηχανία ταξιδιών- μαζί με τη ζήτηση για αξέχαστες εμπειρίες, είναι το κίνητρο για την νέα φιλοσοφία δραστηριοτήτων και τοποθεσιών MICE της InterContinental Hotels Group (IHG).

Τα νέα πακέτα της IHG, “Μοναδικές συναντήσεις”, που περιγράφονται από την εταιρεία ως “μοναδικές εκδηλώσεις και εμπειρίες για όσους αναζητούν μη παραδοσιακές συναντήσεις”, θα είναι διαθέσιμα σε 43 InterContinental Hotels & Resorts, Crowne Plaza Hotels & Resorts και ξενοδοχεία Holiday Inn σε όλο το δίκτυό της στην Ινδία, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Για παράδειγμα ένα workshop στο InterContinental του Ντουμπάι, μπορεί να γίνει στον κήπο ή σε άλλους χώρους -ανάλογα τις χώρες- όπως τροπικές παραλίες ή σκηνές Βεδουίνων.

“Προσπαθούμε συνεχώς να καινοτομούμε και να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε και, έχοντας ακούσει τις συγκεκριμένες ανάγκες των πελατών μας, έχουμε παρουσιάσει μοναδικές συναντήσεις, τονίζει ο Pascal Gauvin, διευθύνων σύμβουλος της Ινδίας, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής για την IHG.

Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού συναντήσεων προσπαθούν όλο και περισσότερο να εμπλέκουν τους συμμετέχοντες σε πολλαπλά επίπεδα.

Ένας μη παραδοσιακός χώρος έχει πολλά οφέλη, συμπεριλαμβανομένης της βελτίωσης της δημιουργικότητας και την τόνωση της εμπλοκής του συμμετέχοντα.

Μέσω της εμπειρικά προσανατολισμένης προσέγγισής μας, στοχεύουμε στη δημιουργία διαφοροποίησης και στην προσφορά μη συμβατικών χώρων ή γεγονότων που δημιουργούν αξέχαστες εμπειρίες.

Αναδημιουργήσαμε εκ νέου την αίθουσα συνεδριάσεων και παρέχουμε επιλογές και ποικιλία για να εξασφαλίσουμε ότι ο επόμενος χώρος θα υπερβεί τις προσδοκίες των επισκεπτών.”