Το InterContinental Hotel Group (IHG) συνεχίζει με την ίδια δυναμική -μετά από ένα ισχυρό 2017- ιδιαίτερα στις πολυτελείς αγορές, αλλά σύμφωνα με τις ανάγκες των καιρών και τις επιθυμίες των ταξιδιωτών.
“Η έρευνα των επισκεπτών μας έδειξε ότι πολλοί ταξιδιώτες αναζητούν κάτι διαφορετικό από το παραδοσιακό πολυτελές ξενοδοχείο, δηλώνει ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της IHG, Keith Barr.
Θέλουν μια πιο μοναδική εμπειρία. Θεωρούμε ότι υπάρχει μια πραγματική ευκαιρία για ένα πολυτελές εμπορικό σήμα να προσφέρει στον επισκέπτη κάτι πιο αυθεντικό και διαφοροποιημένο, σε συνδυασμό με τα πρότυπα διασφάλισης και ποιότητας μιας επώνυμης αλυσίδας “.
Ο Keith Barr βλέπει ακόμα περισσότερες ευκαιρίες στο παγκόσμιο πολυτελές τομέα των 60 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που αναμένεται να αυξηθεί κατά 50%, σύμφωνα με εκτιμήσεις του κατά την επόμενη δεκαετία.
Η IHG θα ξεκινήσει φέτος franchised upscale brand το οποίο αρχικά θα επικεντρωθεί στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ασία, με στόχο την αγορά μεσαίου μεγέθους.
Ηδη, τον περασμένο Σεπτέμβριο, η εταιρεία αποκάλυψε τα σχέδια της για το ξεκίνημα του 12ου της σήματος, του Avid Hotels.
Οι τιμές του αναμένεται να είναι περίπου 10-15 $ λιγότερο από την Holiday Inn Express της IHG.
Τα δωμάτια θα περιλαμβάνουν υπηρεσίες υψηλής τεχνολογία, που θα επιτρέπουν στους επισκέπτες να μεταφέρουν περιεχόμενο από τις έξυπνες συσκευές τους στις τηλεοράσεις.
Στον πολυτελή χώρο, η IHG σκοπεύει να επιταχύνει περαιτέρω την ανάπτυξη των ξενοδοχείων Kimpton – τα οποία απέκτησε το 2014- στην αγορά των Η.Π.Α. και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πέρα από την Ευρώπη, η Kimpton με την είσοδο της στην Κίνα, την Ινδονησία και την Ταϊβάν, σύντομα θα κάνει το ντεμπούτο της και στην Ασία.