Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η TUI ετοιμάζει την είσοδο της στη Μέση Ανατολή, αναζητώντας ακίνητα για να καλύψει τη ζήτηση των πελατών της.
Αυτό έκανε γνωστό στο Διεθνές Φόρουμ Επενδύσεων Φιλοξενίας (IHIF) για Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA) στο Βερολίνο, ο Peter Krueger, CEO στρατηγικής και εμπειρίες διακοπών, ο οποίος έχει πραγματοποιήσει τέσσερις επισκέψεις στην περιοχή, τα τελευταία δύο χρόνια.
Στο πλαίσιο της επιστροφής στην κανονική λειτουργία, η TUI εστιάζει όλο και περισσότερο στην κερδοφόρα ανάπτυξη και πάλι. Αυτό θα επιτευχθεί ιδίως με την επέκταση προϊόντων.
Ο Όμιλος σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτή τη δυναμική για να επεκτείνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο της TUI Hotels & Resorts.
IHIF: Η TUI αναζητά ακίνητα για επέκταση στη Μέση Ανατολή
Οπως είπε ο επικεφαλής, ο χειριστής αναζητά στη Μέση Ανατολή -μία περιοχή που εστιάζει στα πολυτελή καταλύματα- τεσσάρων και πέντε αστέρων mainstream και all-inclusive ακίνητα που απαιτεί η TUI για την πελατειακή της βάση
Ο Peter Krueger υπογράμμισε πώς «το βλέπω περισσότερο ως ζήτημα προσφοράς παρά ως ζήτημα ζήτησης, εάν έχουν τη σωστή προσφορά, οι πελάτες θα έρθουν αυτόματα».
Εξήγησε πώς αυτό που πρέπει να κάνουμε «είναι παρόμοιο με το Πράσινο Ακρωτήριο. Θα δημιουργήσουμε και θα λειτουργήσουμε τα εμπορικά σήματα των ξενοδοχείων μας. Αν δημιουργήσουμε πρώτα το προϊόν, τότε οι άνθρωποι θα ταξιδέψουν».
Είπε χαρακτηριστικά πως «κανείς άλλος εκτός από εμάς δεν έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει αυτούς τους καθετοποιημένους προορισμούς και πολλοί από τους ανταγωνιστές μας τώρα μας ακολουθούν.
Η στρατηγική μας είναι να είμαστε ο πρώτος κινητήριος μοχλός, τότε υπάρχει αύξηση αξίας από την πλευρά των ακινήτων και αυτό ακριβώς αναζητούμε.
Χρησιμοποιούμε τα περιουσιακά μας στοιχεία των αεροσκαφών μας πολύ στρατηγικά για να τα ευθυγραμμίσουμε από άκρο σε άκρο με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και επομένως η κερδοφορία από άκρο σε άκρο είναι πολύ υψηλή».
Τόνισε επίσης ότι η TUI βλέπει μεγάλη ανάπτυξη τόσο στην Ανατολική όσο και στη Δυτική Αφρική και επενδύει ανάλογα.
Πρόσθεσε ότι «είναι πολύ κοντά στην Ευρώπη, έχει ωραία προϊόντα διακοπών, καταπληκτικές παραλίες, φθηνά προϊόντα και υπάρχει μεγαλύτερη σταθερότητα τώρα από πολιτική άποψη».
Ανάπτυξη στη Νοτιοανατολική Ασία
Η TUI εξετάζει επίσης την ανάπτυξη στη Νοτιοανατολική Ασία, όπου διαθέτει ξενοδοχεία τόσο στην Ταϊλάνδη όσο και στο Βιετνάμ.
Το κάθε νέο ξενοδοχείο της TUI τη βοηθά επίσης να επιτύχει τους στόχους επέκτασης της, καθώς η εταιρεία έχει επί του παρόντος 420 ξενοδοχεία, αλλά στοχεύει να έχει 700 υπό τον έλεγχο της.
Ο Peter Krueger εκτιμά ότι αυτός ο στόχος θα επιτευχθεί, καθώς αυτή τη στιγμή αποκτά 10 νέα ξενοδοχεία το τρίμηνο, συνολικά 40 ετησίως.
Νέα δυναμική στην αγορά κρουαζιέρας
Ταυτόχρονα, η TUI συνεχίζει να επενδύει σε μεγάλο βαθμό στην αγορά κρουαζιέρας όπου λειτουργεί επί του παρόντος 16 πλοία.
Ένα νέο κρουαζιερόπλοιο πρόκειται να ενταχθεί στον γερμανικό στόλο τον Ιούνιο, ενώ άλλα δύο που αναμένεται να παραδοθούν τον επόμενο χρόνο θα διπλασιάσουν τη χωρητικότητα που είναι διαθέσιμη στην Γερμανία.
Σε αναζήτηση για νέες συνεργασίες
Ο επικεφαλής πρόσθεσε ότι η TUI αναζητά πάντα νέες συνεργασίες επενδυτών από όλο το φάσμα, καθώς αυτή τη στιγμή συνεργάζεται με όλα τα είδη επενδυτών, συμπεριλαμβανομένων ιδιωτικών κεφαλαίων, θεσμικών επενδυτών, συνταξιοδοτικών ταμείων και οικογενειακών επιχειρήσεων.
«Είμαστε πολύ διαφορετικοί και πολύ ευέλικτοι όταν πρόκειται για συνεργασίες γιατί κάθε περιοχή δεν είναι ίδια», τόνισε.