Το Instagram ξεκίνησε μια νέα υπηρεσία στην πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων, η οποία θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κάνουν καλύτερη χρήση της εφαρμογής.

Μέχρι τώρα, τα μηνύματα μεταξύ χρηστών και επιχειρήσεων αντιμετωπίζονταν τον ίδιο τρόπο. Αν στείλετε ένα μήνυμα σε μια επιχείρηση που δεν σας ακολουθεί, η επιχείρηση δεν θα λάβει ειδοποίηση, καθώς το μήνυμα θα εμφανιστεί στο “εκκρεμεί” έως ότου εγκριθεί η επικοινωνία σας.

Αλλά αυτό δεν ευνοεί τις επιχειρηματικές αλληλεπιδράσεις και το Ιnstagram το αλλάζει. Τώρα θα δείτε τα νέα μηνύματα πελατών στα κύρια Εισερχόμενα σας, αντί στον φάκελο που εκκρεμεί.

Εκτός αυτού, το Instagram θα προσθέσει επίσης γρήγορες απαντήσεις, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν τυποποιημένες απαντήσεις βασικών μηνυμάτων σε κοινά ερωτήματα.

Μπορείτε επίσης να ορίσετε και να φιλτράρετε τις συνομιλίες σας για να επιστρέψετε στα μηνύματα που θέλετε να ακολουθήσετε.

Η ενημερωμένη έκδοση θα προσφέρει περισσότερους τρόπους για να συνδεθούν οι χρήστες με τις επιχειρήσεις, πέραν των σχολίων.

Το emoji slider -την νέα εφαρμογή- οι επιχειρήσεις μπορούν να την χρησιμοποιήσουν ως εργαλείο για περισσότερη εμπλοκή και αλληλεπίδραση, κάτι που θα τους βοηθήσει να αυξήσουν την εμβέλειά τους.

Δεδομένου ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις επιλογές άμεσων μηνυμάτων της πλατφόρμας -σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, περίπου 375 εκατομμύρια των 800 εκατομμυρίων συνολικά χρηστών της πλατφόρμας αλληλεπιδρούν μέσω άμεσων μηνυμάτων (DM) κάθε μήνα) είναι λογικό το Instagram να εκμεταλλευτεί αυτή τη συμπεριφορά.

Το Instagram σημειώνει επίσης ότι πάνω από 150 εκατομμύρια χρήστες πραγματοποιούν ήδη συνομιλίες με επιχειρήσεις μέσω του DM κάθε μήνα – “με ένα τρίτο των μηνυμάτων να αφορούν σε ιστορίες Instagram”.

Πρόσφατα η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι θα προσθέσει επίσης «κουμπιά δράσης» με Ετικέτες Αγορών για τα επαγγελματικά προφίλ για άμεση απλοποιημένη ανταπόκριση.

“Μέσα από τα κουμπιά δράσης, “Κράτηση “,”Πάρτε εισιτήρια “,” Έναρξη παραγγελίας, οι χρήστες θα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές χωρίς να εγκαταλείψουν την εφαρμογή”, τονίζει σε ανακοίνωση του το Ιnstagram.

Οι επιλογές είναι παρόμοιες με τα κουμπιά πρόσκλησης για δράση του Facebook για Σελίδες και θα επιτρέψουν περισσότερες ενέργειες των χρηστών, ενισχύοντας την ανταπόκριση, ενώ παράλληλα θα δώσει στις επιχειρήσεις περισσότερα κίνητρα για να την παρουσία τους στην εφαρμογή.