Το πρακτορείο InteleTravel δήλωσε ότι σημείωσε ισχυρές πωλήσεις τις δύο πρώτες εβδομάδες μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, παρά τους φόβους ορισμένων ότι ο πόλεμος έχει επηρεάσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Ορισμένα ταξιδιωτικά γραφεία ανέφεραν επιβράδυνση των πωλήσεων για πρώτη φορά από την αρχή του έτους, καθώς αυξάνονται οι φόβοι για το πόσο θα διαρκέσει η σύγκρουση στην Ουκρανία.
Ωστόσο, την περίοδο από τις 24 Φεβρουαρίου έως τις 10 Μαρτίου, η InteleTravel άγγιξε τις 2,5 εκατομμύρια λίρες σε πωλήσεις, αυξημένες κατά 61% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, πριν από τον αποκλεισμό, και στα ίδια επίπεδα με την ίδια περίοδο του 2021.
Το πρακτορείο δήλωσε ότι οι ταξιδιώτες είναι αποφασισμένοι να ταξιδέψου, μετά από δύο χρόνια περιορισμών, παρά την αβεβαιότητα στην Ευρώπη και τις αυξανόμενες τιμές των καυσίμων που οδήγησαν ορισμένους σχολιαστές να προβλέψουν ότι οι καταναλωτές θα κάνουν περικοπές.
Ποιοι είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί
Οι δημοφιλείς προορισμοί για τους πελάτες των πρακτορείων περιλαμβάνουν το Ντουμπάι, τις Μαλδίβες, τις ΗΠΑ και την Καραϊβική.
Τους δύο πρώτους μήνες του έτους, η InteleTravel συγκέντρωσε 11 εκατομμύρια λίρες σε πωλήσεις και ανέφερε ότι ο Ιανουάριος ήταν μήνας- ρεκόρ πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τις συνολικές κρατήσεις να ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια λίρες για το μήνα.
Οι συνολικές κρατήσεις για τους δύο πρώτους μήνες του 2020 ήταν περίπου 5 εκατομμύρια λίρες.
Η Tricia Handley-Hughes, διευθύντρια της InteleTravel στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε: “Η InteleTravel είναι μια εταιρεία, η οποία έχει να επιδείξει μια πολύ καλή εικόνα για το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ συμπλήρωσε: “Η κατάσταση στην Ουκρανία είναι τραγική και οι άνθρωποι είναι φυσικό να ανησυχούν για το τι συμβαίνει και τις επιπτώσεις σε αυτούς.
“Αλλά τα στοιχεία μας για τα σχόλια και τις κρατήσεις δείχνουν ότι οι άνθρωποι δεν θα αποτραπούν από το να κάνουν διακοπές”.
“Αυτό μπορεί να αλλάξει, αλλά προς το παρόν απολαμβάνουμε την παρατεταμένη περίοδο αιχμής των πωλήσεων”.