The State of the Travel Industry Charuta Fadnis, SVP Phocuswright *** Local Caption *** The State of the Travel Industry Charuta Fadnis, SVP Phocuswright

Η χρήση AI από πράκτορες και εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εφαρμογές είναι μια σημαντική μελλοντική τάση, όπως είπε η την Charuta Fadnis του Phocuswright στο πλαίσιο της ITB Berlin 2024.

Η Charuta Fadnis μίλησε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την ταξιδιωτική βιομηχανία. Η κα Fadnis ηγείται της στρατηγικής έρευνας και προϊόντων στη Phocuswright, παρέχοντας υψηλής ποιότητας δεδομένα, ευφυΐα και γνώσεις στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό οικοσύστημα.

Η τουριστική βιομηχανία έχει κάνει εξαιρετική ανάκαμψη από την πανδημία του Covid, αλλά υφίσταται θεμελιώδεις αλλαγές. Στο Συνέδριο ITB του Βερολίνου, η Charuta Fadnis, ανώτερη αντιπρόεδρος της Phocuswright, μίλησε για την αυξανόμενη σημασία της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, ενώ κοίταξε επίσης πέρα ​​από αυτήν την τάση στο μέλλον.

Σύμφωνα με την Fadnis, η γενετική τεχνητή νοημοσύνη επηρέασε εξίσου τους παρόχους και τους πελάτες. Περίπου το 80% των ανθρώπων όλων των ηλικιών γνώριζαν την ύπαρξη και τη σημασία αυτής της τεχνολογίας. Ωστόσο, υπήρξαν σημαντικές διαφορές μεταξύ χωρών και ηλικιακών ομάδων όσον αφορά την προσωπική χρήση των ανθρώπων, είπε. Στις ΗΠΑ, περίπου το 50% των ερωτηθέντων ένιωθε άνετα με τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, έναντι 35% στη Γερμανία και 30% στη Γαλλία.

Οι εταιρείες που περιλαμβάνουν την τεχνητή νοημοσύνη στην ηλεκτρονική παρουσίαση των υπηρεσιών τους κατάφεραν να αυξήσουν σημαντικά τον τζίρο τους. Η Charuta Fadnis ανέφερε το Tripadvisor, το οποίο κατά τους πρώτους τρεις μήνες μετά την εισαγωγή μιας διαδραστικής υπηρεσίας πέτυχε κατά μέσο όρο τριπλάσιο κύκλο εργασιών ανά πελάτη σε σύγκριση με τους κανονικούς πελάτες του.

Η Charuta Fadnis έριξε επίσης το βλέμμα της στο μέλλον, όπου οραματίστηκε εικονικούς πράκτορες να αναλαμβάνουν κρατήσεις για ταξιδιώτες. Μια ολοκληρωμένη εφαρμογή One Travel ήταν επίσης δυνατή – οι Χάρτες Google ήταν ένας πολλά υποσχόμενος υποψήφιος. . . «Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την τεχνητή νοημοσύνη, καθώς η επίδρασή της θα είναι μεταμορφωτική. Ίσως κάποιοι υπερεκτιμούν τον βραχυπρόθεσμο αντίκτυπό του, αλλά πιθανώς υπάρχουν πολλοί που υποτιμούν τη μακροπρόθεσμη επίδρασή του», είπε.

Η τεχνητή νοημοσύνη είχε τη δυνατότητα όχι μόνο να κάνει τη ζωή των ταξιδιωτών πιο εύκολη, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις και πιο δύσκολη – εάν, για παράδειγμα, χρησιμοποιούταν για να δημιουργήσει μεγάλο όγκο ψεύτικων κριτικών και να δελεάσει τους καταναλωτές να κάνουν κρατήσεις που αργότερα θα το μετάνιωναν. Ένας τρόπος για να αποφευχθεί αυτό ήταν ο συνδυασμός της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης και της τεχνολογίας blockchain, διασφαλίζοντας την αξιόπιστη ταυτοποίηση των χρηστών και καθιστώντας την κακή χρήση πολύ πιο δύσκολη.

Τουρισμός και αειφορία

Στο συνέδριο ITB του Βερολίνου, η Charuta Fadnis παρουσίασε επίσης τα τελευταία ευρήματα της έρευνας για τον τουρισμό και την αειφορία. Οι πελάτες έπρεπε να κάνουν μεγαλύτερη προσπάθεια εδώ, είπε. Ενώ το 50% των ερωτηθέντων είπε ότι τα περιβαλλοντικά πρότυπα και τα κριτήρια προστασίας του κλίματος καθόρισαν τις επιλογές μεταφοράς και διαμονής, μόνο το 10% παρακολουθήθηκαν στην πράξη.

Πολλοί ταξιδιώτες περίμεναν από τουριστικούς πράκτορες, κυβερνήσεις και προορισμούς να αναλάβουν την ευθύνη για μια βιώσιμη ταξιδιωτική εμπειρία. Σύμφωνα με την Fadnis, ήταν σημαντικό να συμμετάσχουν και οι καταναλωτές. Αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί με τον σαφή καθορισμό και την επικοινωνία προτύπων – και την παροχή ρεαλιστικών συστάσεων στους ταξιδιώτες .