Με τον όγκο επιβατών εσωτερικών αερομεταφορών στις ΗΠΑ να αυξάνεται κατά 9,4% σε ετήσια βάση, 2 αεροπορικές εταιρείες ξεχώρισαν προσπαθώντας να διατηρήσουν την ικανοποίηση των πελατών.

Σύμφωνα με την J.DPower 2024 North America Airline Satisfaction Study, οι μεγάλες επενδύσεις των αεροπορικών εταιρειών στην εκπαίδευση του προσωπικού και οι προσπάθειες βελτίωσης της συνολικής εμπειρίας πτήσης με φιλική, προσεγμένη εξυπηρέτηση βοηθούν ορισμένες αεροπορικές εταιρείες να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες πελατών.

Βασικά ευρήματα της μελέτης του 2024:

Οι δύο μεγαλύτεροι παράγοντες που οδηγούν τη συνολική ικανοποίηση των πελατών μιας αεροπορικής εταιρείας είναι η ευκολία στα ταξίδια και η εμπιστοσύνη. Μπορεί η τιμή του αεροπορικού εισιτηρίου να είναι σημαντική αλλά υπερέχει για τους επιβάτες να έχουν απλώς μια απρόσκοπτη πτήση.

Το επίπεδο εμπιστοσύνης που έχουν οι επιβάτες αεροπορικών εταιρειών στην αεροπορική τους εταιρεία συσχετίζεται με την κάλυψη των μέσων ενημέρωσης για τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία. Οι συνολικές βαθμολογίες ικανοποίησης για την εμπιστοσύνη είναι 400 μονάδες χαμηλότερες (σε μια κλίμακα 1.000 βαθμών) μεταξύ των επιβατών που είδαν αρνητικές ειδήσεις για την απόδοση μιας αεροπορικής εταιρείας το περασμένο έτος.

Οι αερομεταφορείς με τις κορυφαίες επιδόσεις στη φετινή μελέτη – η Southwest Airlines και η Delta Air Lines – έχουν πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις στο ανθρώπινο δυναμικό της επιχείρησής τους. Αυτές οι προσπάθειες αποδίδουν με τη μορφή σημαντικά υψηλότερων βαθμολογιών σε όλους τους τομείς όπου οι διαπροσωπικές αλληλεπιδράσεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Κατάταξη

Η Delta Air Lines κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση στην ικανοποίηση πελατών στο πρώτο/επιχειρηματικό τμήμα με βαθμολογία 743. Η JetBlue Airways (736) κατατάσσεται στη δεύτερη θέση.

Η Delta Air Lines κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση σε ικανοποίηση πελατών στο τμήμα της premium οικονομίας για δεύτερη συνεχή χρονιά, με βαθμολογία 716. Η Alaska Airlines (687) κατατάσσεται δεύτερη και η American Airlines (684) την τρίτη.

Η Southwest Airlines κατατάσσεται στην υψηλότερη θέση σε ικανοποίηση πελατών στον τομέα της οικονομίας/βασικής οικονομίας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, με βαθμολογία 685. Η Delta Air Lines (651) κατατάσσεται δεύτερη και η Allegiant Air (633) την τρίτη θέση.