Ο Όμιλος Jumeirah σχεδιάζει να διπλασιάσει το μέγεθος του ξενοδοχειακού του χαρτοφυλακίου έως το 2030, αξιοποιώντας τη δύναμή του στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αλλά και σε άλλες βασικές παγκόσμιες αγορές.

Τα σχέδια περιλαμβάνουν ενίσχυση της παρουσίας του στην Ευρώπη, αξιοποίηση της ισχυρής του βάσης στο Λονδίνο, το Κάπρι, τη Μαγιόρκα και τη Γενεύη για την απόκτηση πολυτελών ακινήτων σε άλλες μεγάλες πόλεις, καθώς και την εξερεύνηση ευκαιριών στις ΗΠΑ.

Ο Όμιλος θα προσπαθήσει επίσης να κεφαλαιοποιήσει τις ισχυρές δυνατότητες ανάπτυξης της αγοράς της Ασίας-Ειρηνικού για να επεκτείνει την τρέχουσα εμβέλειά του πέρα από τα ακίνητά του στην Κίνα, το Μπαλί και τις Μαλδίβες.

Τα σχέδια ανάπτυξης αποτελούν μέρος της στρατηγικής Mission 2030 του Jumeirah, η οποία θα δει επίσης μια εξέλιξη της μάρκας με ανανεωμένη εστίαση στην παροχή ξεχωριστών εμπειριών επισκεπτών και νέων βοηθητικών επιχειρήσεων για να συμπληρώσει την υπερπολυτελή θέση της.

Ξεκινώντας το 2024, αυτό θα περιλαμβάνει την ενσωμάτωση της ευεξίας σε ολόκληρο το ταξίδι των επισκεπτών με βάση τις αρχές της δια βίου μάθησης, της μακροζωίας και της συμμετοχής, καθώς και μια ανανεωμένη οικογενειακή εμπειρία με έμφαση στην εκπαίδευση, την ανακάλυψη του εαυτού, την περιβαλλοντική διαχείριση. πολιτιστική εμβάπτιση και τις τέχνες.