“Εξετάζουμε συνολικά την οριστική λύση για την υλοποίηση του ΒΟΑΚ, δήλωσε σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.
Όχι τρεις διαφορετικούς διαγωνισμούς, με τρεις διαφορετικές μεθόδους, για τον ίδιο οδικό άξονα, όπως ήθελε η προηγούμενη κυβέρνηση”.

Όπως αποκάλυψε “σήμερα εξετάζουμε διάφορες εναλλακτικές ώστε να περιορισθεί η επιβάρυνση του Δημοσίου κατά τη φάση λειτουργίας του έργου”.

“Βρήκαμε ένα σκίτσο και μια ιδέα”

Σχετικά με την εξέλιξη του διαγωνισμού που είχε δρομολογήσει η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι βρήκε:
“Ένα σκίτσο και μια ιδέα. Και κάποιες εταιρείες που δήλωσαν την πρόθεσή τους να κατασκευάσουν την ιδέα με το σκίτσο. Καμία μελέτη δημοπράτησης, καμία μελέτη οδοποιίας, καμία αδειοδότηση”.

Πρόσθεσε δε ότι “με την προσέγγιση ΣΥΡΙΖΑ θα είχαμε ένα έργο που να στηρίζεται ουσιαστικά σε επιδότηση Δημοσίου μέσω σκιωδών διοδίων (στο τμήμα Χανιά Ηράκλειο) ή αμοιβών διαθεσιμότητας (για το τμήμα Ηράκλειο- Νεάπολη). Το ύψος τους αγγίζει το ποσό των 100 εκατομμυρίων ευρώ ανά έτος και για διάρκεια 30 ετών”.