Τεράστιες αυξήσεις τιμών, τροφίμων και ποτών που χρεώνουν οι αεροπορικές εταιρεία κατά την πτήση αποκαλύπτει έρευνα της Kayak, στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η έρευνα από την μηχανή αναζήτησης Kayak επικεντρώθηκε στις προσφορές τροφίμων και ποτών στις Ryanair, easyJet, Jet2, FlyBe και British Airways, συγκρίνοντας τα βασικά στοιχεία στα μενού των αεροπορικών εταιρειών με τα αντίστοιχα των σούπερ μάρκετ Tesco, Asda και Sainsbury.

Οι επιβάτες θα πρέπει να βάλουν πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη ιδιαίτερα σε ροφήματα, ποτά, αναψυκτικά.

Ένα φλιτζάνι τσάι στην Jet2 σημείωσε άνοδο 8,900% (£ 2,70 σε σύγκριση με 3p στο σούπερ μάρκετ). ο καφές σε μια πτήση με την ίδια αεροπορική εταιρεία είχε 1,321% και χρεώνεται £ 2,70 / 19p.

Στην Ryanair, συμφέρει να φάτε ελιές που φτηνότερες στις πτήσεις της από ό, τι στο Sainsbury’s (£ 1,34 / £ 1,65), αλλά αν διψάσετε θα πληρώσετε το νερό 644% ακριβότερο από ότι στο σούπερ μάρκετ (£ 2,68 / 36p) και τα αναψυκτικά τύπου Cola ή Pepsi στην Jet2 με +505% προσαύξηση (£ 2,30 / 38p).

Η EasyJet βρέθηκε να πωλεί muffins με προσαύξηση 900% (£ 2,50 σε σύγκριση με 25p) και μπάρες σοκολάτας για 260% περισσότερο (£ 1,80 σε σύγκριση με 50p).

Οι υψηλες χρεώσεις σε αυτά τα είδη δεν είναι τυχαίες αφού τα τρόφιμα και τα ποτά κατά την πτήση, παράλληλα με τα προϊόντα όπως τα αρώματα, συμβάλλουν σημαντικά στα συνολικά κέρδη των αεροπορικών εταιρειών, λόγω του ότι οι χαμηλού κόστους αεροπορικές νοιάζονται για τη φήμη τους μόνο στα φθηνά εισιτήρια.

Εκτός από την υψηλή προσαύξηση σε διάφορα τρόφιμα και ποτά, η έρευνα σημείωσε επίσης μια γενική αύξηση των τιμών από το 2016, όπου έιχε πραγματοποιήσει αντίστοιχη μελέτη.

Η σούπα, το τσάι και ο καφές αυξήθηκαν από 2,34 σε 2,68 λίρες στη διάρκεια των δύο ετών στις πτήσεις της Ryanair, αν και η Flybe μείωσε την τιμή της σούπας από 2,50 λίρες σε 2 λίρες.

“Η παροχή μιας σειράς τροφίμων και ποτών στο αεροπλάνο συνεπάγεται το κόστος της αλυσίδας εφοδιασμού, όπως οι διαδικασίες φόρτωσης και ασφάλειας που δεν υπάρχουν στα σούπερ μάρκετ, δηλώνουν εκπρόσωποι αεροπορικών εταιρειών.

Αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν αναπόφευκτα τις τιμές που χρεώνουμε, όμως είμαστε βέβαιοι ότι πάντα προσφέρουμε καλή αξία και επιλογή για τους πελάτες μας”.