Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι ταξιδιώτες της KLM των οποίων οι πτήσεις ακυρώθηκαν το Σάββατο 4 Ιουνίου στο Schiphol θα λάβουν επιστροφή χρημάτων για το επιπλέον κόστος που επιβαρύνθηκαν, όπως για παράδειγμα για διανυκτέρευση, εντός επτά ημερών.

Η KLM είπε ότι θα διεκπεραιώσει τα αιτήματα των επιβατών για τις ακυρώσεις το συντομότερο δυνατό.
«Εξετάζουμε τις συνθήκες ακύρωσης ανά πτήση και ανά περίπτωση και ακολουθούμε τις ευρωπαϊκές οδηγίες, δήλωσε η εταιρεία.

Για παράδειγμα, εξετάζουμε τον λόγο της ακύρωσης, τη διάρκεια της καθυστέρησης, αν έχει γίνει εκ νέου κράτηση ή όχι».

Η KLM εξετάζει επίσης το πρόσθετο κόστος και όπως ανακοίνωσε «θα αποζημιώσουμε και θα πληρώσουμε εντός της καθορισμένης περιόδου των επτά ημερών σε όλους όσους δικαιούνται αποζημίωση».

Τα άτομα των οποίων η πτήση ακυρώνεται απροσδόκητα μπορούν συνήθως να επιλέξουν μεταξύ επανακράτησης ή επιστροφής χρημάτων.

Οι ταξιδιώτες που ήταν υπό μεταφορά και έχασαν μια σύνδεση λόγω ακύρωσης μπορούν επίσης να επιστραφούν για τα έξοδα οποιασδήποτε πτήσης επιστροφής.
Εκτός από το δωμάτιο ξενοδοχείου, οι επηρεαζόμενοι επιβάτες μπορούν επίσης να λάβουν αποζημίωση για γεύματα και αναψυκτικά σε λογική αναλογία με τους χρόνους αναμονής.
Η αποζημίωση μπορεί να φτάσει τα 600 ευρώ για μια πτήση μεγάλων αποστάσεων.

Γιατί η KLM ακύρωσε πτήσεις από το Schiphol

Η KLM ακύρωσε πτήσεις το περασμένο Σάββατο, επειδή το Schiphol είχε μόνο έναν διαθέσιμο διάδρομο λόγω συντήρησης και δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Η αεροπορική εταιρεία θεώρησε ανεύθυνο να πετάξει από ευρωπαϊκούς προορισμούς στο ήδη γεμάτο Schiphol.

Ο καιρός σήμαινε επίσης λιγότερες πτήσεις που αναχωρούσαν από το Schiphol, με αποτέλεσμα το αεροδρόμιο να γεμίζει όλο και περισσότερο. Έτσι η KLM αποφάσισε να αφήσει δεκάδες αεροσκάφη της να επιστρέψουν στο αεροδρόμιο του Άμστερνταμ χωρίς επιβάτες.
Η αεροπορική εταιρεία ζήτησε από τους ταξιδιώτες να υποβάλουν αξίωση για αποζημίωση.
Η απόφαση για τη μείωση της χωρητικότητας του διαδρόμου προήλθε από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας για λόγους ασφαλείας.

Η κατάσταση στο Schiphol επίσης δεν θα μπορούσε να αντιμετωπίσει την επιπλέον πίεση εάν η KLM είχε φέρει τους επιβάτες της όπως είχε προγραμματιστεί.

Συνολικά 42 αεροπλάνα επέστρεψαν στο Schiphol χωρίς επιβάτες. Η εταιρεία δεν ανέφερε τον αριθμό των ταξιδιωτών που επλήγησαν. Έγιναν εκ νέου κράτηση σε μεταγενέστερη πτήση, συνήθως την επόμενη νύχτα.
Οι πτήσεις πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με το πρόγραμμα την Κυριακή και σήμερα Δευτέρα 6 Ιουνίου.