Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι άνθρωποι θέλουν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν δίνοντας νόημα στις αποδράσεις τους, όπως αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της KLM που πραγματοποιήθηκε από τη Norstat.
Τα στοιχεία αφορούν διεθνείς ταξιδιώτες, επαγγελματίες και αναψυχής σε παγκόσμιες αγορές (ΗΠΑ, Καναδά, Βραζιλία, Σουηδία, Νορβηγία, Γερμανία, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Δανία, Κίνα).
Παράλληλα, η ολλανδική αεροπορική εταιρεία βλέπει άνοδο στους τουρίστες αναψυχής που πληρώνουν περισσότερα από πριν για να απολαύσουν τις ανέσεις της business class στις αποδράσεις τους.
Αυτό είναι μια ένδειξη ότι ακόμη και το ταξίδι από και προς τον προορισμό είναι βασικό μέρος της εμπειρίας.
Τι αναζητούν οι ταξιδιώτες
- 3 στους 4 ταξιδιώτες δηλώνουν ότι θα ήθελαν να ταξιδέψουν πιο ουσιαστικά στο επόμενο ταξίδι τους, ειδικά από τις Gen Z και Millennials.
- Οι Κινέζοι τουρίστες αλλάζουν νοοτροπία, αναζητώντας ουσιαστικές εμπειρίες στο επόμενο ταξίδι τους (97%).
- Το 89% δίνει προτεραιότητα στις ουσιαστικές συνδέσεις με ανθρώπους και μέρη σε σχέση με την απλή επίσκεψη προορισμών.
- Οι Gen Zs και οι Millennials προτιμούν να ταξιδεύουν με την οικογένεια και τους φίλους.
- Επιλέγουν να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που τονώνουν την προσωπική ανάπτυξη.
- Οι παραθεριστές των Gen Z και Millennials πιστεύουν ότι τα ουσιαστικά ταξίδια συνδέονται με πιο αυθεντικές αλληλεπιδράσεις με τους ντόπιους, κάνοντας τις διακοπές πιο αξέχαστες (58%).
- Το 39% της Gen Z ανησυχεί ότι η τεχνολογία (πολύς χρόνος στο τηλέφωνο) κάνει το ταξίδι λιγότερο ουσιαστικό.
Τι αναζητούν οι Αμερικανοί τουρίστες
- Τα ταξίδια έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία μετά την πανδημία για το 59% τουριστών από τις ΗΠΑ και το 56% από Καναδά.
- Προτεραιότητα στη δημιουργία ουσιαστικών συνδέσεων με ανθρώπους και μέρη από την απλή επίσκεψη πολλών προορισμών δίνει το 79% από τις ΗΠΑ και το 80% από Καναδά.
- Πιο ουσιαστικές εμπειρίες στο επόμενο ταξίδι τους ζητά το 83% παραθεριστών από τις ΗΠΑ και το 86% των Καναδών. Οι τουρίστες της Gen Z δείχνουν ιδιαίτερα έντονη κλίση προς αυτήν την τάση.
- Οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ δίνουν προτεραιότητα στη σύνδεση με τους ταξιδιωτικούς συντρόφους, στην εξερεύνηση της τοπικής γαστρονομίας και κουλτούρας και στην αποδοχή του αυθορμητισμού.
- Ωστόσο, οι Αμερικανοί ενδιαφέρονται λιγότερο να γνωρίσουν διαφορετικούς πολιτισμούς.
- Τα τρία κορυφαία θέματα για ουσιαστικά ταξίδια είναι χαλάρωση και αναζωογόνηση, περνώντας ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους και τη δημιουργία μόνιμων αναμνήσεων.
- Ο πληθωρισμός και η αποδυνάμωση της οικονομίας τροφοδοτεί την επιθυμία των Αμερικανών να μείνουν πιο κοντά στο σπίτι.
Οι αλλαγές στα επαγγελματικά ταξίδια
Η πανδημία άλλαξε και τα επαγγελματικά ταξίδια. Οι επαγγελματίες συνδυάζουν τα ταξίδια για δουλειά με διακοπές για να μειώσουν το κόστος.
Οι άνθρωποι δεν κάνουν πλέον τα ίδια εβδομαδιαία ταξίδια, αλλά βρίσκουν τρόπους να συνδυάσουν τις δουλειές τους με διακοπές επιλέγοντας bleisure αποδράσεις.
Η εξ αποστάσεως εργασία έχει γίνει κοινή και πολλά γραφεία αλλάζουν σε ένα υβριδικό μοντέλο.
Αυτό είναι μία ευκαιρία για τους ανθρώπους να ταξιδεύουν με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα ενώ εξακολουθούν να δουλεύουν.
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στον χρόνο με τους αγαπημένους τους και σε σημαντικές εμπειρίες ορόσημο.
Ουσιαστικά, όταν ταξιδεύουν, θέλουν να αξίζει τον κόπο, με όποιον κι αν είναι στο ταξίδι. Θέλουν να βυθιστούν στον προορισμό και να έχουν ουσιαστικές εμπειρίες στα μέρη που επισκέπτονται.
Πώς η KLM επαναπροσδιορίζει την ταξιδιωτική εμπειρία
Για τον λόγο αυτό, η KLM που αναμένει ιστορικά επίπεδα ταξιδιού και αύξηση του κόστους αυτό το καλοκαίρι, επαναπροσδιορίζει την ταξιδιωτική εμπειρία.
Στοχεύει να κάνει τα ταξίδια πιο ουσιαστικά δημιουργώντας εμπειρίες με νόημα, ουσιαστικές συνδέσεις και καινοτομίες.
Ο αερομεταφορέας της Ολλανδίας, θα ενισχύσει τον στόλο της με αεροσκάφη επόμενης γενιάς, ενσωματώνοντας τεχνολογία AI, προσφέροντας πιο ευρύχωρα καθίσματα, εξαιρετικό φαγητό, επαυξημένη ψυχαγωγία και άλλες αναβαθμίσεις υπηρεσιών στο έδαφος και στον αέρα για να εξασφαλίσει βελτιωμένη άνεση για κάθε ταξιδιώτη.
Παράλληλα, εμπνέει τους ταξιδιώτες με την πλατφόρμα KLM Travel Well και τους δίνει τη δυνατότητα για πιο απολαυστικές συνδέσεις με ανθρώπους, μέρη και εμπειρίες στις αποδράσεις τους.
Είτε ταξιδεύουν για δουλειά είτε για αναψυχή (ή για συνδυασμό και των δύο), η καμπάνια έχει να κάνει με την ιδέα ενός διαρκώς μεταβαλλόμενου κόσμου που γίνεται μικρότερος, πιο συνδεδεμένος και αξίζει να τον εξερευνήσετε περισσότερο από ποτέ. Και οι αεροπορικές εταιρείες είναι βασικό μέρος αυτού.
Προσκαλεί τους ανθρώπους να προχωρήσουν πέρα από τα hot spots, επιλέγοντας προορισμούς «με νόημα ταξιδιού» που δίνει προτεραιότητα στις πραγματικές συνδέσεις με ανθρώπους, μέρη και εμπειρίες.
«Το ταξίδι όχι μόνο μας βοηθά να φτάσουμε σε νέα μέρη, αλλά επίσης μας εισάγει σε μοναδικές εμπειρίες, οδηγώντας σε μεγαλύτερη έμπνευση και κατανόηση, υπογραμμίζει ο Barry ter Voert, επικεφαλής επιχειρησιακής ανάπτυξης στην KLM.
Αυτή, πιστεύω, είναι μια από τις πιο υπέροχες πτυχές του ταξιδιού. Κάθε ταξίδι προσφέρει μια ευκαιρία όχι μόνο να χαλαρώσουμε, αλλά και να σκεφτούμε και να αποκτήσουμε πλούτο από τις διαφορετικές συναντήσεις που έχουμε.
Πρόκειται για την εκτίμηση των ουσιαστικών συνδέσεων με προορισμούς, ανθρώπους και εμπειρίες. Η ποιότητα, όχι η ποσότητα, καθορίζει κάθε ταξίδι, όπου επιστρέφετε με συνέπεια στην προσωπική και φιλόξενη ατμόσφαιρα της KLM».