Η KLM Royal Dutch Airlines (KLM) ανακοίνωσε την κυκλοφορία της νέας πλατφόρμας με την επωνυμία Travel Well, με στόχο την προώθηση και την ενθάρρυνση ουσιαστικών ταξιδιωτικών εμπειριών για τους επιβάτες της.

Η πλατφόρμα τονίζει την πεποίθηση ότι τα ταξίδια ξεπερνούν την απλή μεταφορά και αφορούν τη δημιουργία ουσιαστικών συνδέσεων σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

Για την ανάπτυξη της πλατφόρμας Travel Well, η KLM διεξήγαγε μια έρευνα σε 8.000 ταξιδιώτες σε διάφορες παγκόσμιες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Καναδά, της Βραζιλίας, της Σουηδίας, της Νορβηγίας, της Γερμανίας, της Ολλανδίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Δανίας και της Κίνας.

Τα βασικά ευρήματα από την έρευνα αποκάλυψαν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις και τη στάση των ταξιδιωτών απέναντι στα ταξίδια με νόημα.

  • Το 59% των Αμερικανών ταξιδιωτών αισθάνεται ότι τα ταξίδια τους έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία μετά τον COVID-19, κατατάσσοντας στην πρώτη τριάδα μεταξύ όλων των χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα.
  • Το 79% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ δίνουν προτεραιότητα στη δημιουργία ουσιαστικών συνδέσεων με ανθρώπους και μέρη από την απλή επίσκεψη πολλών προορισμών.
  • Το 83% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ εκφράζουν την επιθυμία για πιο ουσιαστικές εμπειρίες στο επόμενο ταξίδι τους, με το Gen Z να δείχνει ιδιαίτερα έντονη κλίση προς αυτήν την τάση.
  • Οι Gen Zs και οι Millennials προτιμούν να ταξιδεύουν με την οικογένεια και τους φίλους και να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που τονώνουν την προσωπική ανάπτυξη.
  • Το 58% των ερωτηθέντων Gen Zs και Millennials πιστεύουν ότι τα ουσιαστικά ταξίδια συνδέονται με πιο αυθεντικές αλληλεπιδράσεις με τους ντόπιους, κάνοντας ένα ταξίδι πιο αξέχαστο.
  • Το 39% των Gen Zs εκφράζει ανησυχίες ότι η υπερβολική χρήση της τεχνολογίας, όπως το να αφιερώνει πολύ χρόνο στα τηλέφωνά του, μπορεί να μειώσει τη σημασία του ταξιδιού τους.
  • Οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ δίνουν προτεραιότητα στη σύνδεση με τους ταξιδιωτικούς συντρόφους, στην εξερεύνηση της τοπικής κουζίνας και κουλτούρας και στην αποδοχή του αυθορμητισμού, αν και φαίνεται να ενδιαφέρονται λιγότερο να βυθιστούν σε διαφορετικούς πολιτισμούς.

Η πλατφόρμα Travel Well θα περιλαμβάνει συνεργασίες επώνυμου περιεχομένου και συνεργασίες με δημιουργούς και βασικούς ηγέτες κοινής γνώμης, που θα συμπληρώνονται από μια ολοκληρωμένη παγκόσμια ερευνητική μελέτη.

Νέο λογότυπο

Η KLM αποκάλυψε επίσης ένα νέο λογότυπο με το σλόγκαν “KLM Travel Well” για να αντιπροσωπεύει τη δέσμευσή της για ουσιαστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Καθώς τα ταξίδια ανακάμπτουν σε ιστορικά επίπεδα αυτό το καλοκαίρι, η πλατφόρμα Travel Well στοχεύει να εμπνεύσει και να διευκολύνει ουσιαστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες για τους επιβάτες σε όλο τον κόσμο.