Οι Millennials και η Gen Zs λαχταρούν τα ταξίδια ως ζωτικής σημασίας μορφή αυτοφροντίδας και αναζωογόνησης, σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα από έρευνα της Klook.

Ωστόσο, ένα 9 στους 10 αισθάνεται απογοήτευση επειδή δεν μπορεί να κάνει αυτά τα τόσο απαραίτητα ταξίδια, για διάφορους λόγους όπως οι χρονικοί περιορισμοί, οι εργασιακές υποχρεώσεις και οι οικονομικές ανησυχίες.

Η έρευνα Klook Travel Pulse πραγματοποιήθηκε μέσω του GWI με περισσότερους από 7.000 ερωτηθέντες σε 14 αγορές, όπως το Χονγκ Κονγκ, η Ταϊβάν, η Σιγκαπούρη, η Μαλαισία, οι Φιλιππίνες, η Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, η Νότια Κορέα, η Ιαπωνία, η Αυστραλία, η ηπειρωτική Κίνα, η Ινδία, η Ινδονησία και οι Ηνωμένες Πολιτείες.

Χρόνος, εργασία και χρήματα

Οι Millennials και η Gen Z αναφέρουν περιορισμένες ευκαιρίες ταξιδιού λόγω χρονικών περιορισμών, εργασιακών δεσμεύσεων και οικονομικών ανησυχιών.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το 79% των ταξιδιωτών έχει κάνει κράτηση για δραστηριότητες, καταλύματα και γευστικές εμπειρίες με βάση τις συστάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αποδεικνύοντας την ισχυρή επιρροή του στα ταξίδια.

Οι ταξιδιώτες από την Ινδονησία, την Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ και τις Φιλιππίνες τείνουν να ενεργούν βάσει κοινωνικών συστάσεων, ενώ εκείνοι από την Αυστραλία, την Ιαπωνία και τις ΗΠΑ επηρεάζονται λιγότερο.

Για ταξιδιώτες με γνώμονα την αισθητική, το 27% είναι διατεθειμένο να πληρώσει έως και 20% περισσότερα για να επισκεφτεί μοντέρνα και αξιόλογα σημεία κοινωνικής δικτύωσης.

Τα ταξίδια Wanderlust κυριαρχούν

Το 84% των ταξιδιωτών έχει ήδη προγραμματίσει διεθνή ταξίδια για το 2025, με την Ιαπωνία να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας και την ηπειρωτική Κίνα να είναι σχεδόν δεύτερη, με αύξηση 7 φορές σε ετήσια βάση. Την 5άδα συμπληρώνουν η Σιγκαπούρη, Χονγκ Κονγκ και η Αυστραλία.

Για το 64% αυτών των ταξιδιωτών, τα ταξίδια δεν είναι απλώς μια απόδραση – είναι το κουμπί επαναφοράς για να ξεφύγουν από τη μονοτονία και να τονώσουν την αυτοπεποίθησή τους.

Ο μεγαλύτερος εχθρός

Ο χρόνος αποκαλύπτεται ως ο μεγαλύτερος εχθρός του ταξιδιού, με τους ταξιδιώτες από την ηπειρωτική Κίνα να αισθάνονται τον περισσότερο περιορισμένο χρόνο (74%), ενώ οι Αυστραλοί ταξιδιώτες (38%) απολαμβάνουν τη μεγαλύτερη ευελιξία για τα προγράμματά τους.

Δαπάνες

Σύμφωνα με την έκθεση, οι Millennials και οι Gen Zs ξέρουν πού να επενδύσουν όταν πρόκειται για την επίτευξη αυτοφροντίδας. Αν και οι προϋπολογισμοί μπορεί να βαραίνουν το μυαλό των ταξιδιωτών, δεν είναι πρόθυμοι να συμβιβαστούν με τις εμπειρίες τους, καθώς το 91% κατανέμει έως και το ήμισυ του προϋπολογισμού τους σε εμπειρίες. αντί να επιβαρύνονται με άλλους τομείς όπως το κόστος πτήσης για να μεγιστοποιήσουν τα ταξίδια τους.

Οι ταξιδιώτες της Gen Z γενιάς, ειδικότερα, είναι πιο προσεκτικοί στον προϋπολογισμό, προτιμούν τα πακέτα ταξιδιών για να επεκτείνουν περαιτέρω τις δαπάνες τους. Ενώ η προσιτή τιμή είναι το κλειδί, οι μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες παραμένουν κορυφαία προτεραιότητα, με την τοπική κουζίνα και τους ασυνήθιστους προορισμούς να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας.

 

Οι ταξιδιώτες ανυπομονούν να ξεκινήσουν νέες περιπέτειες το 2025

Η έκθεση τονίζει ότι παρά τα εμπόδια, οι ταξιδιώτες δεν αποθαρρύνονται. Το 84% ετοιμάζεται ήδη να κάνει τουλάχιστον ένα διεθνές ταξίδι το 2025, σε σύγκριση με 71% το 2024. Τέλος, όταν επιλέγουν τον επόμενο προορισμό τους, το 28% αναζητά εντελώς νέα μέρη που δεν έχει επισκεφτεί ποτέ.